Jump to content

Webbhallen


Recommended Posts

Hengli du ska inte klaga för att du ej får spelet dagen innan det släpps här i Sverige, var glad att du får spelet överhuvudtaget ... finns folk som skulle vilja köpa spelet men har ej råd ...skatta dig lycklig ... ta det lungt och vänta tills imorgon så blir allt bra . Själv väntar jag på mitt från CDON, står fortfarande i orderstatus "Ej levererad"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Hengli du ska inte klaga för att du ej får spelet dagen innan det släpps här i Sverige, var glad att du får spelet överhuvudtaget ... finns folk som skulle vilja köpa spelet men har ej råd ...skatta dig lycklig ... ta det lungt och vänta tills imorgon så blir allt bra . Själv väntar jag på mitt från CDON, står fortfarande i orderstatus "Ej levererad"

Gurgel!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nämligen så att mitt SA befinner sig på Klarabergsviaduktens Postcenter, och jag befinner mig i Göteborg. Jag hoppas att det hinner fram i tid. Någon som vet när postbilen kör iväg?

Antagligen under kvällen/natten.

Klarabergsvia . . . . ligger i Stockholm. Så den åker nog inte så sent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nämligen så att mitt SA befinner sig på Klarabergsviaduktens Postcenter, och jag befinner mig i Göteborg. Jag hoppas att det hinner fram i tid. Någon som vet när postbilen kör iväg?

De kör nog så du får SA imorrn tror jag.

Själv är jag osäker på om jag får de imorrn. Från Stockholm kör de först till Malmö postterminal, sen till Alvesta postterminal och vidare till Värnamo, där jag bor. Tror de va så iallafall. Så man kanske får vänta till måndag :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...