Jump to content

Ska ni fuska eller inte ?


Recommended Posts

Själv klarade jag spelet utan fusk först 1 gng, sen en gång med fusk men ej på uppdrag

och en gång med fusk all the way så jag har klarat spelet 3 ggr redan och ni har ej spelat det hahaha...Enligt mig så kan det ej va möjligt att ni som ska ha det på PC längtar som vi PS2 spelare gjorde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv klarade jag spelet utan fusk först 1 gng, sen en gång med fusk men ej på uppdrag

och en gång med fusk all the way så jag har klarat spelet 3 ggr redan och ni har ej spelat det hahaha...Enligt mig så kan det ej va möjligt att ni som ska ha det på PC längtar som vi PS2 spelare gjorde

Jag har också klarat det tre gånger, utan fusk, och jag ska köpa det nu för att min cd är trasig.

Varför tror du inte att de som ska ha det på pc kan längta lika mycket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar tills jag tröttnar på uppdragen

sen kommer jag modda och fuska vilt

Det där gav mig en idé..

Man har två installationer av SA på hårddisken

En som man spelar Seriöst med,

och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där gav mig en idé..

Man har två installationer av SA på hårddisken

En som man spelar Seriöst med,

och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv

Så har jag gjort med vice city, eller inte exakt så, hade en som jag moddade på, och en som jag lirade mta med ;) (ska göra samma sak med san andreas, fast då blir det nog 3 installationer, en för sa-mp, en för seröst spel, och en för modding)

ot; Tycker som många andra, klara spelet först och fuska sen-.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där gav mig en idé..

Man har två installationer av SA på hårddisken

En som man spelar Seriöst med,

och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv

Så gjorde jag med både GTA 3 och Vice City. :ph34r:

Den riktiga installen som jag spelade seiöst på, sen den andra som jag modda ut av bara helvete ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror du inte att de som ska ha det på pc kan längta lika mycket?

Därför att dem flesta, inte alla, men dem flesta har sett kört på ps2 eller sett ngn köra på ps2, hört vad som händer i uppdrag, sett bilder, stuntfilmer så dem vet ungefäär hur det ser ut m.m för oss på ps2 va ju allt nytt för ingen hade ju kört innan oss ju så allt va ju nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...