Jump to content

Parkour


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Jag har börjat lite med Parkour som går ut på att klättra upp på höga hus elelr att hoppa mellan tak, jag har inte gjort något specielt "farligt" än men det kommer snart :ermm:

är det non mer som håller på med det här??

här är lite av det jag gjort hitils med 3 dagars erfarenhet >_<

Jag till HÖGER >_<-->

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det i Uppsala du hoppade? ;) isånnafall ...vart? :D Känner till dem flesta taken där! :P

Nja, Kan väl inte kalla det Uppsala, för dom satte upp den där jvla statyn som det står "välkommen till Uppsala"på utanför oss... :'( Men jag bor i Ramsta och rände runt där, fanns rätt schyssta tak där med, vid hyreshusen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, Kan väl inte kalla det Uppsala, för dom satte upp den där jvla statyn som det står "välkommen till Uppsala"på utanför oss... :'( Men jag bor i Ramsta och rände runt där, fanns rätt schyssta tak där med, vid hyreshusen...

Okej! Men jag vet ändå vilka du menar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är väl fan inte du?  :D

Grim(Back är hybernatad en vecka tror jag. Så vänta en vecka så får du svaret av självaste GRIM: The Roof Jumper! :P;):lol: Nån som håller med om att det är ganska roligt att han såhär verkar tycka det är skitgrymt att klättra och hoppa på tak! Grim gör sig känd där han bor! ;)

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...