Jump to content

Schnappi


alexzander
 Share

Recommended Posts

Http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,655595,00.html

glada minnen my ass

påminner mig bah om irritation när ja hör låten

EDIT: en polare va på landet o hon stack till en dubbeldass för att ringa till mig på sin mobil.

asså d va 2 dass som satt typ tillsammans under samma tak med en vägg emellan, så när hon skulle ringa hörde hon e flicka sjunga schnappi låten o där imellan kan man säga "tryckte på"

så d lät typ:

blabla bla schnappi *pressar på * schnappi schnappi *pressar på* schnapp

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: en polare va på landet o hon stack till en dubbeldass för att ringa till mig på sin mobil.

asså d va 2 dass som satt typ tillsammans under samma tak med en vägg emellan, så när hon skulle ringa hörde hon e flicka sjunga schnappi låten o där imellan kan man säga "tryckte på"

så d lät typ:

blabla bla schnappi *pressar på * schnappi schnappi *pressar på* schnapp

:)

Hahahaa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad det beror på HERR SVENNE?

Jo, det beror på att Tyskland har 90000000st invånare och Sverige har 9000000st.

Då kan du ju gissa varför det kommer mer från Tyskland en från detta skit land vi lever i.

Tyskland äger Sverige i allt.

Hm...Hockey? Nope

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad det beror på HERR SVENNE?

Jo, det beror på att Tyskland har 90000000st invånare och Sverige har 9000000st.

Då kan du ju gissa varför det kommer mer från Tyskland en från detta skit land vi lever i.

Tyskland äger Sverige i allt.

Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

Hur mår riddarna i den håriga borgen?

Jag hatar <insert valfritt land> för att jag har träffat en från det landet som var idiot.

Generalisering für alles.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

Varför hatar du alla tyskar för?

Antar att det har med nazism och göra, dra inte alla över en kam, och du, AFA tyskland är den största AF-aktionen av dom alla.

Rasist?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

Ursäkta ordvalet men du är ta mig fan den dummaste jävla tönt jag någonsin bemött på internet.

Gå och bränn upp dig.

När man pratar om småbarn så bör du hata dig själv, Dina argument var usla.

Såhär säger du:

USA är småbarn och Tyskar med men jag hatar bara Tyskar.

Dessutom behöver du gå om ettan på grund av mycket bristfällig Svenska, så du ska inte klaga på tyskar.

MODS: SKICKA GÄRNA ETT PM OM JAG FÅR EN VARNING FÖR DETTA!

Hata mig nu om du vill <_<, Bryr mig inte så mycket.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta ordvalet men du är ta mig fan den dummaste jävla tönt jag någonsin bemött på internet.

Gå och bränn upp dig.

När man pratar om småbarn så bör du hata dig själv, Dina argument var usla.

Såhär säger du:

USA är småbarn och Tyskar med men jag hatar bara Tyskar.

Dessutom behöver du gå om ettan på grund av mycket bristfällig Svenska, så du ska inte klaga på tyskar.

MODS: SKICKA GÄRNA ETT PM OM JAG FÅR EN VARNING FÖR DETTA!

Hata mig nu om du vill <_<, Bryr mig inte så mycket.

Holler med till 102%

Sweeman:

Vafan, Dra inte alla över en kamm. Visst finns det tumma Tyskar men det finns minst lika många dumma svenskar kanske är du en av dem.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Holler med till 102%

Sweeman:

Vafan, Dra inte alla över en kamm. Visst finns det tumma Tyskar men det finns minst lika många dumma svenskar kanske är du en av dem.

Menar du då att tyskarna är stora som en tumme eller som en tum?

Eller du kanske menar att man ska tumma (tummis <_< ) med tyskarna, jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

<_< Fyfan, efter bara nån dag som medlem blir man redan påhoppad av nån radikalist...

P.s. tyskar älskar inte sverige, men vissa svenskar förväxlar intresse för en annorlunda kultur med "kärlek och dyrkan"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Hata tyskarna!!! fy fan varenda en av dem borde brännas upp. om tyskland e så bra vaffö kommer dt tusentals tyskar till sverige varje år? varför älskar tyskar sverige? tyskland e europas barnland precis som USA alla amerikanska barn å vuxna e precis lika barnsliga som tyskar... har inget emot usa eller amerikanare men tyskar...fy fan vad jag hatar dem..

Det finns många snygga blondiner där, mycket bättre än svenska! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...