Jump to content

Den nya lagen!


NiKe-eKiN
 Share

Kommer du att fortsätta ladda ner saker?  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men dom tar väll ändå bara dom som tankar 40 långifilmer per dag?.

tankar man musik, å lite musikvideos å shit om das så gör de väll inge. å va händer? en böteslapp?

Kan hända man får det. Men ja har hört (kommer inte ihåg vart) att någon har fått fängelse, men han/hon hade väl också tankat hemma några terrabyte :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baxa ditt bredband och din data bre! *säger det turkstyle :D *

Jag knul....nä jag vet...jag...jag...ähh..jag baxar tillbak...nee...jag vet! Jag skickar mina hemgjorda såkallade "Djävulska-spermer-virus" som gör så att deras dator börjar brinna eller nåt! ;P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer nog inte tanka lika mycket som förut, varför riskera nånting?

Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om.

När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka.

Det borde vara som så, att OM du åker dit, så skall du få betala för allting du har tankat. ALL musik, ALLA filmer, ALLT. + skadestånd. Du är ju lika brottslig som dom som snor grejjorna från en butik.

Ingen pajkastning eller skit mot mig nu, detta är min åsikt och jag står för den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om.

När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka.

Här var vi konsekventa. -_-

-----

Fortsätter som förrut. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer nog inte tanka lika mycket som förut, varför riskera nånting?

Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om.

När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka.

Det borde vara som så, att OM du åker dit, så skall du få betala för allting du har tankat. ALL musik, ALLA filmer, ALLT. + skadestånd. Du är ju lika brottslig som dom som snor grejjorna från en butik.

Ingen pajkastning eller skit mot mig nu, detta är min åsikt och jag står för den!

*kastar en paj på dig* Om man tar i butiken, försvinner det från butiken. Om man tankar försvinner inte originalet. Och kom inte och snacka om "uteblivna intäkter", jag tankar för att jag inte har råd att köpa nåt. Och det kommer jag fortsätta med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka.

Stöld och upphovsrättbrott har alltid varit olika paragrafer i den stora bok vi kallar Svea Rikes Lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag e 13, kan inte få böter eller nått :D allt som kan hända e väl att dom tar min dator .. big deal, kan köpa en ny -.-

kmr nog tanka ner san andreas när det släpps B)

Snyggve och säga det på GTASajten.com, sveriges störta GTAForum. Weehe. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...