Jump to content

Min första film :D


 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Den var bra för att vara din första film och i dålig kvalitet.

Tänk på detta nästa gång:

Att klippa mer, det var en scen som var rätt lång.

Att ha sakerna du gör mer i takt till musiken.

Eah... annars var den bra som sagt.  ;P

Joo ja vet att den var rätt lång ;P pallade inte klippa bort den xD

när ja får tillbaka min videokamera (som jag lånat till min moster) ska ja göra en bättre ;P.. försöka iaf ;P

gjorde filmen på under 30 min oxo när jag inte hade sovit på kanske 1 dygn ;I :ph34r:

ska göra en ny film på tisdag eller måndag ska använda farsans digital kamera.. usb kabeln e på hans jobb så får vänta tills måndag eller tisdag -_-

.. ska försöka få igång gta igen .. ska lyckas med det där som jag försökte med i los santos.. hoppa upp på väggen o flyga upp på andra taket :P (kmr filma mina försök ändå med min webkamera iaf jag klarar det :])

men kul iaf att ni tyckte den var bra även fast det var min första film och med sewg kvalite :]]

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo ja vet att den var rätt lång ;P pallade inte klippa bort den xD

när ja får tillbaka min videokamera (som jag lånat till min moster) ska ja göra en bättre ;P.. försöka iaf ;P

gjorde filmen på under 30 min oxo när jag inte hade sovit på kanske 1 dygn ;I -_-

ska göra en ny film på tisdag eller måndag ska använda farsans digital kamera.. usb kabeln e på hans jobb så får vänta tills måndag eller tisdag :P

.. ska försöka få igång gta igen .. ska lyckas med det där som jag försökte med i los santos.. hoppa upp på väggen o flyga upp på andra taket ;P (kmr filma mina försök ändå med min webkamera iaf jag klarar det :])

men kul iaf att ni tyckte den var bra även fast det var min första film och med sewg kvalite :]]

Okay. Lycka Till. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ska du få dålig kretik tyvär

  • Dålig Kvalite (tips köp tv-in kort till datorn spela in så)
  • Dålig och opassande musik ( okej hardcore/trance och sånt funkar men den va jobbig dessutom passa den inte in te.x när du landar med motorcykeln så ska en trumma komma eller nått en den stilen om du förstår?)
  • Snygga hopp men variera gör olika sorts stunts , olika fordon osv osv

    • Mitt slut betyg blir 1/5 tyvär hoppas nästa blir bättre lycka till ^_^
Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...