Jump to content

Bästa introvideo i alla GTA-spel


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

Då menar jag sånna här filmer som introducerar spelets gång, i GTA3 så åker jag han till banken i en Banshee och blir förådd av Catalina, i GTA:VC så ser man ju TV komma till VC och ska "jämna läget" genom att bara stå och glo och sedan blir det ju bakhåll (eller bakfylla), och i SA så kommer ju CJ till SA och åker iväg med taxi och blir stoppad av snute och sedan utslängd i en gränd. jag gillar GTA3-filmen bäst, men har ingen kommentar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90

Ha, Tommy Vercetti? I ... är bäst! :teehee:

Av dom tre.. jag älskar förövrigt intre videon till GTA 2... såg jäkla najs att dom tog sig tid att spela in en riktig "film" till ett sånt spel! >_<

Eller har jag fel?

GTA 2 all over...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha, Tommy Vercetti? I ... är bäst! :wub:

Av dom tre.. jag älskar förövrigt intre videon till GTA 2... såg jäkla najs att dom tog sig tid att spela in en riktig "film" till ett sånt spel! :wub:

Eller har jag fel?

GTA 2 all over...

Av de första 3D-GTA-spelen :D men GTA2 är bra, det håller jag med om

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alla som skriver GTA2, jag menar utav GTA3, VC och SA-introsen, inte NÅGOT av de tidigare, så ni kan lika gärna editera eller skriva en ny post om vilken Introvideo som är bäst (av GTA3, VC och SA-introsen som sagt)

Men skriv inte i alla GTA-spelen i titeln isf!

Själv tycker jag om SA introt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...