Jump to content

Sex Och Sånt


Sofie
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mycket av det där tyder på svag personlighet...jag säger...alltså inte att du är sån...utan att det komma att verka så om mna väljer kläder för nån annans skull! skulle säga så här om kläderna.

Ha de kläder du känner för...passar det inte bruden så kan hon ta sitt söta lilla pick och pack och STICKA! ;)

Det där håller inte i längden. Man kan inte bara välja kläder efter vad man själv tycker om. då kan man räkna med att allt inte flyter på så bra. T.ex om man skulle komma i en oljig t-shirt och ett par mjukisbyxor med hål i. det funkar inte bara. man blir mer respekterad av alla om man har rena och fräsha kläder.

Frenzy : Gjorde de du. men det var när vi hade sex utan kondom. men sen nåra dar efter så hade vi kondom och DÅ gick dcen sönder =( Man får itne ta så många piller så tät inpå varann =/ så ja de blev en massa krångel

Redigerad av MR_Lene
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där håller inte i längden. Man kan inte bara välja kläder efter vad man själv tycker om. då kan man räkna med att allt inte flyter på så bra. T.ex om man skulle komma i en oljig t-shirt och ett par mjukisbyxor med hål i. det funkar inte bara. man blir mer respekterad av alla om man har rena och fräsha kläder.

Det var inte det jag sa...

menade att man ska vara sig själv...intefan köper jag en JL tröja för att en tjej ville det och dumpar mig om jag inte gör det...det blir hej då direkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att man kan dra en komdom över huvudet utan att den går sönder så vill nog faktiskt inte vi veta vad dom gjorde för att spräcka den :P

Gissa vem:

Inte kondomens användninsområde ursprungligen men det är alltid trevligt med lite stycket huvud i vaginan kan tänkas. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Handel ftw! Menn allvarligt, man ska välja efter intresse, inte för att man ska ha större chanser att vara en brudmagnet.. =/

5) Håller inte med dig där, tank går fetbort. Tanks ska man möjligen ha på gymmet om man har rätt kroppsform. En snygg stilren skjorta (inga hawaiiskjortor eller typ såna med frasade kanter), ett par jeans går bra men ett tips här. Köp rådenim, du tvättar dem inte på flera månader och får då fram extremt snygga slitningar. Även en snygg jacka är viktigt, om du vill ha en "fluffjacka" så köp det, men se då till att du passar i den och att du inte ser ut som ett litet barn i pappas jacka. Såna där plastiga dunjackor går däremot fetbort och det gör canada goose också. Blaffiga tryck över läderna (Läs: Den gamla JL-tröjan) bör du inte använda ngt mer. Givetvis passar detta inte in på alla, har man däremot inte hittat sin egen stil så kan det vara bra att köpa in en snygg basgarderob varav en del klädesplagg har jag listat ovanför. Ett till tips är att fråga personalen i affären om det ser bra ut och om storleken är ok. Sen får man givetvis spinna vidare och utveckla.

1) Man ska välja det högsta man kan komma in på, så att man får så mycket stålar man kan, och bevisar hur bra man är!

5) Man ska ha på sig det brudarna diggar, inget annat. Skjortor är usch-så-geekigt. För att kamma hem dom bästa brudarna måste man visa att man är störst, smartast och vackrast! Jag kammar tyvärr INTE hem dom bästa, men efter lumpen kommer jag göra det (då min kropp kommer vara överlägsen dom andras). Jag snackar om va man ska ha på sig på fester, inte till vardags. Jag använder inte tanks, eftersom att min kropp inte är på den nivån riktigt, men jag har på mig en tight T-shirt, o de funkar bra. Men läderjacka hjälper också mycket, då alla här omkring klär sig efter "lokalt mode", såsom den gamla trenden med att snubbar ska ha på sig röda manchesterbyxor, och fortfarande har fluffjackor (helst med pälskrage). Brudarna dras till mig för att jag är mer erfaren om världen utanför bonnhålan vi bor i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Man ska välja det högsta man kan komma in på, så att man får så mycket stålar man kan, och bevisar hur bra man är!

5) Man ska ha på sig det brudarna diggar, inget annat. Skjortor är usch-så-geekigt. För att kamma hem dom bästa brudarna måste man visa att man är störst, smartast och vackrast! Jag kammar tyvärr INTE hem dom bästa, men efter lumpen kommer jag göra det (då min kropp kommer vara överlägsen dom andras). Jag snackar om va man ska ha på sig på fester, inte till vardags. Jag använder inte tanks, eftersom att min kropp inte är på den nivån riktigt, men jag har på mig en tight T-shirt, o de funkar bra. Men läderjacka hjälper också mycket, då alla här omkring klär sig efter "lokalt mode", såsom den gamla trenden med att snubbar ska ha på sig röda manchesterbyxor, och fortfarande har fluffjackor (helst med pälskrage). Brudarna dras till mig för att jag är mer erfaren om världen utanför bonnhålan vi bor i!

Men orka leva livet så, göra sig till för att tjejer ska digga en..

Låter ju nästan fjortis-aktigt..

Man ska ju vara sig själv.

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...