Jump to content

Plågeri


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Det var väl bara 1, av dom där som levde medans det där? Dom andra dog väl? Tänk dig hur många människor som bara dör sådär, självklart tycker jag synd om dom(Djuren, ej människorna.) Men det är endå jävluskt många fler människor som dör än dom där djuren.

Så du tycker att det är normalt att avliva ett djur genom att slänga dom levande i marken tills dom dör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hans käkade ju skitmånga människor. han var kannibal ju. :P

När polisen stormade hans hus hittade dom massa benrester å kroppsdelar överallt, b.la. ett hjärta i kylskåpet, det enda han kommenterade på hjärtat var att han skulle ha det till middag ;P

Ja, och?

Jagtror fortfarande att han bara åt djurplågare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker.

här snackar vi djur.

skulle du vilja att nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob?

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker.

här snackar vi djur.

skulle du vilja att  nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob?

Jag tänder på sånt, t.ex att bli hängd i garderober.

ÅÅÅÅÅÅH FYFAN LEVDE DEN JÄVLELN SOM LÅG DÄR I VAGNEN? SHIT, ASSÅ MÅSTE HA MISSAT DET FÖRRA GÅNGEN.. yack.. :'(

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller hur! skapa en ny tråd om terroristattacker.

här snackar vi djur.

skulle du vilja att nån lång jävel greppade tag i dina fötter å bankade dig i marken tills dom tycker att du rör dig tillräckligt lite för att kunna skära loss ditt skin å göra en ful jävla jacka å sälja tlll nån rik jävla kärring som ändå kommer ha skiten hängande i en garderob?

Quotade du fel där? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänder på sånt, t.ex att bli hängd i garderober.

ÅÅÅÅÅÅH FYFAN LEVDE DEN JÄVLELN SOM LÅG DÄR I VAGNEN? SHIT, ASSÅ MÅSTE HA MISSAT DET FÖRRA GÅNGEN.. yack.. :'(

Ja! Sa ju det! Så jävla gross! Snacka inte innan du vet vad du snackar om. Men, det är okej...

Hur svårt är det att bara skära djurhelvetena i halsen direkt? Jag blir helt arg här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! Sa ju det! Så jävla gross! Snacka inte innan du vet vad du snackar om. Men, det är okej...

Hur svårt är det att bara skära djurhelvetena i halsen direkt? Jag blir helt arg här...

Jag måste ha tittar bort när det där hände, sorry alla.. Trodde aldrig man kunna vara så rå. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...