Jump to content

Bästa humorgänget


RadiuZ
 Share

Vilka är sveriges roligaste grupp/program  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför står inte Galenskaparna med? Dom är ju bäst!

Annars är det väll killingänget och Filip och Fredrik (100 Höjdare)

Hur kunde jag glömma Galenskaparna?

Jag ser att Killingänget leder just nu. Vilken tycker ni är deras bästa? Första gången jag såg Ensamseglaren(från Spermaharen) var den skitkul men den blir tråkigare varje gång man ser den. NileCity kan jag se hur många ggr som helst -_-:):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser att Killingänget leder just nu. Vilken tycker ni är deras bästa? Första gången jag såg Ensamseglaren(från Spermaharen) var den skitkul men den blir tråkigare varje gång man ser den. NileCity kan jag se hur många ggr som helst :):)B)

NileCity är underbart och förbannat kul, jag älskar "Sudden" när han sitter i någon form av frysbox på B&W i Arninge. Det är så förbannat kul -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man röstar på Parlamentet blir det ju ungefär som du röstar på Killinggänget då hälften av medlemmarna ofta är med i Parlamentet.

Plus att Henrik Schyffert var programledare för Parlamentet.

Ehm..nej. Det är ju inte endast killingar med i parlamentet så det är ju knappast "samma sak". <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...