Jump to content

Ett hjälp forum...


Pain To ThE MaX
 Share

Recommended Posts

men det finns ju redan det. Menar om du inte vet hur ett program till GTA3 inte fungerar så kan du ju fråga om det i GTA3-forumet. Men om det däremot är ett spel som tex. The Getaway så finns det ju off-topic forumet där du kan posta allt som inte har med GTA-serien att göra, tex. alltså The Getaway. Så det finns ju allt nog med olika forum tycker jag allt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni inte att det borde finnas ett forum i gta sajten där man kan posta in sina problem t.ex. om man får felmedelanden i ett spel. Eller har laddat ner ett program och inte vet hur det fungerar m.m. Bara en liten ide...

Isf tycker jag att Spam forumet kunde döpas om till det(Eftersom det egenteligen inte har någon funktion!!!).....Off-topic VS Spam.....vad är skillnaden???

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men det finns ju redan det. Menar om du inte vet hur ett program till GTA3 inte fungerar så kan du ju fråga om det i GTA3-forumet. Men om det däremot är ett spel som tex. The Getaway så finns det ju off-topic forumet där du kan posta allt som inte har med GTA-serien att göra, tex. alltså The Getaway. Så det finns ju allt nog med olika forum tycker jag allt. :ph34r:

Jaja...men jag det skulle inte behöva komma så mycket "hjälp mig" i gta-snack och off-topic. Men det finns ju ändå inte så många som behöver hjälp med något. Jaja...kanske det inte var en så bra ide då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ni inte att det borde finnas ett forum i gta sajten där man kan posta in sina problem t.ex. om man får felmedelanden i ett spel. Eller har laddat ner ett program och inte vet hur det fungerar m.m. Bara en liten ide...

Såna trådar ska läggas i offtopic.

Spamforumet är bara för onödiga trådar som "vilken färg har din plånbok", onödiga tävlingar som "hitta bilden" eller annat helt ointressanta saker som i "vardagssnack".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...