Jump to content

Skrivit till hultan!


Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Hej jag har skrivit ett e-mail till hultan om en ny programvara angående låsning av trådar, jag lägger upp vad jag skrev till hultan här där har jag förklarat lite bättre...ni får jätte gärna komentera om ni gillar mitt förslag eller ej, eller vad jag borde ändrat....här kommer det:

"Hej, jag e medlem på gtasajten( Shady_4_life ) Det är så här att jag vill komma med ett förslag om

en ny programvara till Gtasajten5. Jag är trött på att 1-3 personer ska förstöra för resten genom att hoppa på andra med onödiga inlägg som är respektlösa, och sedan leder till att topicen blir låst.

jag tror att jag har kommit på lösningen,

min kompis säger att det finns ett program( vet inte vad det heter ) som är till för just Forum, som jag tycker passar just till gtasajten5. detta program funkar så här:

vi säger t.ex. att jag skapar en tråd om rap battle's där man ska dissa varann, men man får endast dissa personer som har skrivit en text eller är med på det topicen går ut på.

så låt oss säga att "Cortez" dissar nån som inte e medvekande i topicen, då vanligtvis så skulle ni stänga topicen. Men nu kommer hela poängen med detta program, istället för att låsa tråden, så

kan en Moderator t.ex. "Funnylin" blockera "Cortez" från topicen så han inte kan skriva i topicen, och på detta sätt så kan vi andra som inte e respektlösa fortsätta att ha kul. så jag & många fler på gtasajten ber dig att försöka fixa detta program!!!

PS. jag har frågat "Cortez" om jag får använda hans namn som exempel.

M.V.H.

Dennis (Shady_4_life)"

KOMENTERA INNAN NI LÄMNAR TOPICEN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både bra och dåligt.

det bra är att det kommer säkert minska bråk och påhopp men inte helt.

det dåliga är ju att om te.x Cortez dizzar mig och han blir bannad från tråden så kan han ju alltid förolämpa mig i en annan tråd som jag te.x skapat. eller som någon annan har skapat. eller så kan han te.x göra det mer diskret, och säga: "fan va dåligt gurfi :angry: . så lågt." så att det låter mera som om han inte tyckte om det jag skrev fast det egentligen är så att han inte tycker om mig som person. och då kanske Ace påpekar att Cortez inte tycker om mig som person och då börjar Cortez förneka det. och då börjar allting sätta fart igen.

;) notera att jag har inget imot Cortez, Ace eller mig själv utan tog dom namnen som exempel ;)

hoppas att ni fattade vad jag menade :unsure: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både bra och dåligt.

det bra är att det kommer säkert minska bråk och påhopp men inte helt.

det dåliga är ju att om te.x Cortez dizzar mig och han blir bannad från tråden så kan han ju alltid förolämpa mig i en annan tråd som jag te.x skapat. eller som någon annan har skapat. eller så kan han te.x göra det mer diskret, och säga: "fan va dåligt gurfi :angry: . så lågt." så att det låter mera som om han inte tyckte om det jag skrev fast det egentligen är så att han inte tycker om mig som person. och då kanske Ace påpekar att Cortez inte tycker om mig som person och då börjar Cortez förneka det. och då börjar allting sätta fart igen.

;) notera att jag har inget imot Cortez, Ace eller mig själv utan tog dom namnen som exempel ;)

hoppas att ni fattade vad jag menade :unsure: .

Nä, nu har du fått allt fel för dig, om du till exempel blir dissad eller påhoppad av Cortez så blir han bannad från tråden, så spelar det ingen roll vilken tråd det e!!

men sen tycker jag det ska va olika blockeringar, t.ex. att om nån säger nåt som inte e så farligt så e det en veckas blockering från tråden, e det nåt värre så e det helt låst. så det borde vara att blockeringen varar längre ju värre påhoppet e!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, inte helt dumt. Men man måste vara "försiktig" med att börja använda programmet, det ska inte göra så att medlemmar struntar i alla andra regler med tanken "äh, de låser mig ju bara från tråden" i huvudet. Dvs, det ska bara vara ett tillägg, inte ett alternativ till alla andra regler o mods. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...