Jump to content

Spelar ni Fortfarande VC till PS2?


Alpha
 Share

Recommended Posts

Faktiskt hade jag inte provat VC till PS2 för`en förra veckan, har det till dator men när min skärm gick sönder förra veckan fick jag låna ett Play Station 2 av min granne medan skärmen var på lagning och jag måste säga, satan vad svårt jag tyckte det var i början fick göra om "Four Iron" 4 gånger (uppdraget på golf klubben) annars är det ett uppdrag man gör på 1 minut typ...men nu är min skärm tillbaks men jag ger mig inte....jag SKA klara det till PS2 med :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Saknar den sköna, avslappnande känlsan i VC på ps2, när man körde runt vid Mitch Bakers bar med sin Freeway på natten (destinantion Docks, sedan flygplatsen) medans man lyssnar på emotion... :P

Ok drar upp tråden igen. Är det någon som fortfarande spelar Vice City på Ps2? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saknar den sköna, avslappnande känlsan i VC på ps2, när man körde runt vid Mitch Bakers bar med sin Freeway på natten (destinantion Docks, sedan flygplatsen) medans man lyssnar på emotion... :P

Ok drar upp tråden igen. Är det någon som fortfarande spelar Vice City på Ps2? ;)

Nope, skulle gärna gjort det men min lilla kusin var ju såklart tvungen att repa skivan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...