Jump to content

Vem gör bäst Hamburgare?


-NightHawk-
 Share

Vem gör bäst Hamburgare?  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Villka har röstat på Mc Donalds? :lol:

De suger :P

B)

Jag röstade på McDonalds, dom har så gott käk där.

Det finns inget så gott som Big Mac med +meny ;P .

Det ända som är dåligt är personalen, våran donk i Åkersberga suger, först måste man beställa maten i en apparat, det tar typ en kvart.

När man kommer dit säger alltid personalen "hej kan ni vänta nån minut". Jag efter två minuter hör man en röst "jag vad vill ni beställa".

Sen när man har besällt som tar typ en kvart säger personalen "vad var det ni skulle beställa igen?" :ph34r: .

Vid nästa lucka ska man betala och efter en kvart kommer en kille i personalen dit och säger "var det ni som skulle ha Mc Chicken", och självklart var det inte vi så vi man får oftast ta om sin beställning vid betalningsluckan så det blir ungefär en kvart till.

Vi nästa lucka där man ska hämta maten kommer en kille och säger "var det ni som skulle ha en Mc Fluery?". Neeej era sopor,så man får ta om sin beställning igen och eftersom dom måste laga maten då får man vänta fem minuter till.

Det är minus med McDonalds :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vegabaren i Haninge, Sveriges första hammburgebar, tror dock inte så många känner till det stället....om ja ska rösta på nått som finns med får det bli Donken...äter där oftast...

Haha, jag vet vart det är. Min skola är inte alls långt därifrån. Och det är inte Coop Forum eller Handen heller. Vart bor du? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bor uppe i Vega, typ :ph34r: själv da? å vikken skola?

Bor i Brandbergen, på motsatta sidan av turk-sidan. Den närmast Ica Maxi Stormarknad-sidan-av-Brandbergen-där-bor-jag. Och sen går jag på IV i Handen för jag pajade grundskolan. Gått i skolor som Båtsman, Vendelsömalm, och Söderbymalm innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...