Jump to content

Fattar inte :S snälla nån hjälp mig med detta


 Share

Recommended Posts

Först gick jag till tjejen i blueberry så sa hon du är för stark du måste bli fetare okej tänkte jag äter mig fet som fan har fult i fat ^_^ så när jag går till henne nästa gång efter jag e fet så säger hon jag inte passar eller nått jag tolkar de som jag är för fet eller har jag fel kläder eller vad ska man göra för hon ska dejta henne för dom som itne vet vem blueberry tjejen är åk till blueberry hon står på taket till ammutation

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ha snygga kläder, och muskler. Lite fet också.

Tips: Ta INGA korta kläder. T,ex. kortbyxer eller nåt. Solbrillorr och solhatt går ju bra ^_^

Jag har typ halvfult i sexapeal jag har svarta gyxer jeans jacka guld halsband solglas ögon solhatt och klocka men tror du jag ska gå ner i fat till hälften typ för jag har fult hehe :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo de fattar jag med men det jag fråga e det några speciela kläder eller hur fet eller hur stark maqn ska va för dejta henne?

Bara för att få hag Sex Appeal gäller det inte att ha speciella kläder utan snygga, köp några snygga kläder på DS och ha en Banshee så får du hög Sex Appeal.

Sen för att kunna dejta tjejen i Blueberry måste du vara lite fet och ha lite muskler, så enkelt är det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att få hag Sex Appeal gäller det inte att ha speciella kläder utan snygga, köp några snygga kläder på DS och ha en Banshee så får du hög Sex Appeal.

Sen för att kunna dejta tjejen i Blueberry måste du vara lite fet och ha lite muskler, så enkelt är det ^_^

Ahap så jag får vänta till jag blir halvspinkig igen typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men det tar inte så långtid tänk på att springa och simma mycket.

När han mätaren som heter "Fat" har gått ner hela vägen så går "Muscle" mätaren ner. Så det går ganska snabbt :o

Det kanske du redan visste ;)

Jo de visste jag redan men de va bra förklrat iallefall ^_^ dessutom man gå och träna bort fettet går fortare än springa om kring ju ;)^_^

men de e allt ?? man behöver inga speciela kläder te.x?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inga problem med henne. Men en sak måste ni prova ! ( Har barat provat med Barbara ) - Jag dejtade henne och typ efter 2 dejten så bestämde jag mig för att kyssa henne JÄTTEMÅNGA gånger - Kanske jag gjorde det 50 ggr. Också gav jag henne typ 15 blommor ! Sen efter det hade jag 97 % Med henne ! Så jag klarade Barbara på 3 Dejter ! :lol::ph34r::P-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inga problem med henne. Men en sak måste ni prova ! ( Har barat provat med Barbara ) - Jag dejtade henne och typ efter 2 dejten så bestämde jag mig för att kyssa henne JÄTTEMÅNGA gånger - Kanske jag gjorde det 50 ggr. Också gav jag henne typ 15 blommor ! Sen efter det hade jag 97 % Med henne ! Så jag klarade Barbara på 3 Dejter ! :lol::ph34r::P-_-

LoL...Man kan bara ha en blomma..Och kysser man dom för mycket så dumpar dom en för att man är för framfusig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LoL...Man kan bara ha en blomma..Och kysser man dom för mycket så dumpar dom en för att man är för framfusig

Ja det borde inte gå bara få tjejen till 100% så lätt ^_^ men om man kanse kysser henne 5-6 gånger och ger henne en blomma så får man iaf 5-6+ % för varje dejt eller mig vet inte om varje kyss eller om bara en kyss räknas (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukade få minus för kyssar.

Asså om man får en lyckad dejt ger henne en blomma (dildo eller vad man nu ger) och sen kysser en och får en lyckad kyss asså inte så hon slår iväg en då borde man få plus? för en kyss ska inte försämra en dejt snarare förbättra ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså om man får en lyckad dejt ger henne en blomma (dildo eller vad man nu ger) och sen kysser en och får en lyckad kyss asså inte så hon slår iväg en då borde man få plus? för en kyss ska inte försämra en dejt snarare förbättra ???

Det kanske var så att man fick typ 1% vid en kyss, men jag tror man måste ha Sex Appeal då och gett en blomma innan ^_^

eller jag vet inte (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske var så att man fick typ 1% vid en kyss, men jag tror man måste ha Sex Appeal då och gett en blomma innan ^_^

eller jag vet inte (w00t)

Vad jag vet ( jag har alltid en cheeat eller infurnos eller vad dom 2 snabaste heter som snygga sport bilar iaf hehe) och bästa kläderna i äffären vip då har jag full sexapeal ger henne en blomma kysser henne dejtar åker till hennes hus och kysser henne jag får plus men jag vet inte om jag skulle få mer plus utan eller med kyss hmm får tästa (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...