Jump to content

USA release?


 Share

Recommended Posts

Tjena! jag undrar när USA releasen är för SA till PC. ska beställa det i USA istället för luffar sverige så man får det qucker :wub:

6:e Juni.

Har redan förbokat det därifrån =)

Hoppas att jag blir den första här med spelet..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är just det de handlar om, men jag kan inte fatta vad som är det heta med att få det först :wub:

Inte jag heller, jag kom ihåg när jag fick det före min kompis, det första jag gjorde var att ringa honom och säga jag har fått San Andreas.

Jag fick ångest över att jag gjorde det, det var lite dummt gjort men man vill skryta, sen är det alltid kul att få San Andreas så fort som möjligt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag heller, jag kom ihåg när jag fick det före min kompis, det första jag gjorde var att ringa honom och säga jag har fått San Andreas.

Jag fick ångest över att jag gjorde det, det var lite dummt gjort men man vill skryta, sen är det alltid kul att få San Andreas så fort som möjligt :wub:

Jo men den som spar han har. Ångrar att jag spelade igenom det så pass snabbt, lycko alla som ännu inte spelat det och har allt kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men den som spar han har. Ångrar att jag spelade igenom det så pass snabbt, lycko alla som ännu inte spelat det och har allt kvar.

Ja, det är jobbigt att ha kört klart allt, varje dag ska jag köra om alla uppdrag men när man precis börjar så skiter jag i det. Jag orkar inte dom första uppdragen dom är så sega :wub:

Edit:

Men man kan få tag i ett orginal till pc långt innan dess!

Hur ska man få tag på det?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Releasen i USA är den 7:e juni. Dock så kommer många att skicka ut spelet den 6:e juni (för att folk ska få det den 7:e juni), men det är en annan sak. Att beställa från USA är kanske inte jättesmart då det tar flera dagar innan paketet levereras till sverige (FedEx och liknande kan dock leverera på 2-3 dagar, men det är väldigt dyra alternativ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...