Jump to content

Nån väg för att få en ändrad ip adress?


GT4
 Share

Recommended Posts

Du rycker ur sladden, öppnar nätverksanslutningar typ, sen så "reparerar" du, så funkar det ej. Sen står det "Ip Adress förnyas."

Så stoppar du in sladden.

Svårt och hjälpa han då..?

Hans ip kanske blivit bannat på cs därför att han råkade skriva rcon för mkt osv? :lol:

Lycka till. Skicka PM om det ej funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad f*n, vilken dåligt attityd, din jävla cp har jag sagt att jag är bannad eller?!! F*n vad galen man blir på fjortisar som du!!!!

Hur får jag en ändrad ip adress? Min kompis säger att han drar av nätverkskabeln och sätter in den. Men han håller det som en hemlighet!!

Dålig attityd?!, är det inte dålig attidyd att kalla någon för cp då :lol: du var mig allt en otrevlig sate

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig attityd?!, är det inte dålig attidyd att kalla någon för cp då :lol: du var mig allt en otrevlig sate

Vilken tur att jag inte tog åt mig av det där, jag skrattade mest men det är ju olyckligt om han råkar säga sådär till fel person någon gång eller så är han sådär på internet men hemma så är han mammas lilla ängel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju alltid skaffa BBB fiber för de har dynamisk ipadress, och den byts hela tiden. =)

Stämmer inte helt vad jag vet, med BBB får man 5 olika ip-adresser. När en dator eller något annat ansöker om att få en IP-adress plockas en slumpvis fram av dem som är lediga ^_^

GT4, du verkar ha mindre koll på detta än vad du tror att du har...

BTW, du skulle nog däremot nog må bra av en rapportering :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken tur att jag inte tog åt mig av det där, jag skrattade mest men det är ju olyckligt om han råkar säga sådär till fel person någon gång eller så är han sådär på internet men hemma så är han mammas lilla ängel.

Hahahaha ja du har nog rätt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad folk bråkar nuförtiden. Vad är det med er egentligen? Ni har väl inget med att göra varför han ska byta ip?

Men du kan inte byta ip direkt ifrån din dator iaf. Om det nu inte finns nån sån inställning i routern.

Det du kan göra är att rycka routern och låta den stå helt avstängd nån eller några timmar och sedan koppla in igen. Då borde du få ny ip. Förutsatt att Chello kör med dynamiska ip:n vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL!

Topicen har blivigt raporterad 3 ggr. Och ni klagar på GT4.

Jag säger bara fy på er andra. Han ställer en väldigt simpel fråga och ni anklagar han för att va bannad lite varstans. Okej, han kanske överreagerade lite men tro fan att han blir arg när ni inte vet ett skit vad ni snackar om.

Sköt ert egna skinn och vet ni inte hur man ändrar IP:t så häll käften och ge fan i att skriv onödiga posts. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...