Jump to content

The getaway!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

oK en repair-van va de visst...

Hur får man tag på en pistol eller annat skjutvapen på

Snow Hills Police Station?

Följ skyltarna till Floor 1, sen följer du skyltarna till Evidence Room, ta pistolen där inne, gå ut ur rummet och titta höger, där står en kille med vit tröja, följ han tills han kommer in i ett mörkt rum på första våningen, döda sen honom, gå sen in genom dörren och du har klarat denna del av uppdraget. Sen klarar du nog dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska bara skugga snuten McCormack och undvika att gå in i några rum, utom Evidence room, då du är ensam med McCormack så knäpper du han. Har dessutom klarat The Getaway på 2 dagar. Fantastisk story, stämningsfulla uppdrag med rätt musik, underbara animationer, gigantisk stad, omöjligt att hitta utan radar och karta. Efter uppdragens slut så finns inget att göra. I "free roaming" så är det lönlöst att hitta runt. Så snyggt och bra spel men ändå så kort och dåligt. Betyg: 8/10 enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men problemet är att när jag hämtat pistolen kommer de så grymt mycket snutar så jag klarar de helt enkelt inte..

Dör i trappen av en SWAT liknande snut hela tiden.. Klumpigt ska öva....

Ja de är också minus att de är så svårt att hitta man skulle ha en karta där nere som i GTA eller nåt liknande...

Sen tycker jag de skulle variera liiiite mer på vädret också, visst de är i England och där är de ofta grått o så men men...

Hur mycket är de kvar av spelet från där jag är då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...