Jump to content

Marijuana


epix
 Share

Recommended Posts

Jag har provat både hasch och marijuana ... men det e inget jag vill skrytta om så jag e tacksam om ingen säger du e knäpp eller nått dumt om mig. Det jag har hör att om 40 år kan du bli sugen igen, och dan efter blir du seg som fan. TESTA INTE KNARKA JAG E DUM!!!

Hoppas ni fattar vad jag mennar, för jag gör inte det hehe.

Redigerad av NamChai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har provat både hasch och marijuana ... men det e inget jag vill skrytta om så jag e tacksam om ingen säger du e knäpp eller nått dumt om mig. Det jag har hör att om 40 år kan du bli sugen igen, och dan efter blir du seg som fan. TESTA INTE KNARKA JAG E DUM!!!

Hoppas ni fattar vad jag mennar, för jag gör inte det hehe.

Har en polare som testat marijuana också. Och en annan som blev ilurad amfetamin. Ingen av dem har något gott att säga om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I cannabisruset så pratar och skrattar man mycket, beter sig avslappnat, får sämre inlärningsförmåga, man blir hungrig/sötsugen. Senare under ruset så blir man trött, fundersam och tyst. Under ruset så kan det även kännas som om ett par minuter är flera timmar.

Långtidseffekter är skador på nervsystemet efter THC har lagrats i kroppens fettvävnad. Man kan säga sig förföljd, man har ångest och panikkäsnlor bland annat.

Hasch är Cannabis Sativas kåda. Marijuna är Cannabis Sativas torkade blomställningar och toppskott, ibland även stammen.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka fråga vilken drog som är bäst, ungefär som om man frågar vilket spel som är bäst.

Börja inte knarka. du får ett helvete senare

Du vet, börjar inte knarka för att man testar en gång

och jag tror inte direkt han tänker "Nu ska jag börja röka på varje dag"

det är som att säga om man ska testa alkohol blir man alkolist

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet, börjar inte knarka för att man testar en gång

och jag tror inte direkt han tänker "Nu ska jag börja röka på varje dag"

det är som att säga om man ska testa alkohol blir man alkolist

Det är så att knark (drogerna) är starkare än drogen alkohol.

När drogen går ur kroppen får man abstinesbesvär och oftast klarar man inte av det och tar mer av drogen för att komma undan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...