Jump to content

Star Wars: Episode III - Revenge Of The Sith


FylleSpray
 Share

Recommended Posts

Det där är ingen teaser, det är en trailer... ;)-_-

Själv blev man också besviken på Episode I och Episode II... Är det så att alla Star Wars-filmer som inte är gjorde av George Lucas, är dom bästa?

Exempel: Irvin Kershner's Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back blev en jättesuccé som en uppföljare till George Lucas' Star Wars: Episode IV - A New Hope... och att Richard Marquand's Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi slog nya rekord...

Med andra ord: Herr Lucas suger fett när det gäller directing.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade ingen tråd om detta, så varför inte...

Den 19 maj är det premiär för den tredje, och sista delen i den nya trilogin.

Vissa saker har man redan fått reda på vad som ska hända, men kan ju alltid vara kul att diskutera och berätta om sina förväntningar...

Själv har jag blandade känslor inför den kommande filmen...Lucas själv har sagt att det är den mörkaste filmen, nästan som en tragedi, och ska helst inte ses av barn under 13, då det blir mycket blod. Tycker det låter lovande, då Episode 1 kändes som gjord för tioåringar...

Lyckades också hitta en ny(?) trailer, som ger en lite perspektiv vad som kommer hända, bla kommer man nog få se wookiees slåss  ;)

Star Wars Episode III - Revenge of the Sith Trailer

Den trailern har funnits ute nu i typ 1 månad,så den är inte ny precis. :huh:

ps: filmen kommer vara grym.Lovar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starta en sån här topic för några månader sen... Men whateva! ;)

Tror faktiskt att filmen kommer att blir riktigt bra... Även om vi vet vad som kommer att hända. Dom första tre filmerna är klart bäst. Men jag fattar inte varför alla dissar ettan? Jag tycker faktiskt att den var rätt bra. Fast tvåan är ju bästa av dom nya filmerna. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag fattar inte varför alla dissar ettan? Jag tycker faktiskt att den var rätt bra. Fast tvåan är ju bästa av dom nya filmerna. :huh:

Därför att ingen av den känslan som fanns i den första (eller sista ;) ) trilogin finns i episod ett eller två.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...