Jump to content

Min film


 Share

Recommended Posts

@jojon_5:

Jag tyckte filmen inte var så bra. Trista scener och oklippt. Du borde iaf ha klippt bort det där när du sprang uppe på berget. Musiken gillade jag inte heller.

3/10

Hade fått bättre betyg om du visat den när spelet bar ganska nytt, då man fått smakprov på flygning och fallskärmshoppning mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gillar den inte alls. Det blir inte röj bara för att du lägger in en röjig låt. Du måste klippa i filmen också.

Som det är nu så är det bara everyday life GTA. Såna GTA-stunder som jag har varje dag liksom =)

3/10

Långtråkig händelselös film som inte är värd sina 19 mb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade inte musiken. Överraskning, huh?

Jag tyckte du lallade för mycket på toppen av Mount Chiliad, du måste ju veta var fallskärmen och bilen är. Och ska du göra film, gör en stuntfilm, och de flesta gillar inte den här typen av musik(for me example), så välj hellre techno eller nåt annat med fart i. Försök tajma stunts med musik, om du lärt dig den tekniken ännu.

Hoppas du gör en ny film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den helt ok, efter som ni bara spela in och improvisera så kan man ju ändå inte förvänta sig fantastiska saker :)

jag har också kört ner från mt chiliad sådär en gång, fast då hade jag inga poliser som trilla ner för berget :)

det var också snyggt när ni bytte mellan slipknot och den heta k-rose-låten

7/10

edit: fast segt uppe på berget :wub:

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lång tid tar det innan tiden runnit ut?? hur länge måste man vänta?? har väntat i ca. 2 min.

edit: nu tog jag bort länken, den värkar inte funka ju :wub: .

Man ser ju tiden längst ner

och när den är slut är det bara å välja download

edit: du måste välja "free" där nera innan

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade inte musiken. Överraskning, huh?

Jag tyckte du lallade för mycket på toppen av Mount Chiliad, du måste ju veta var fallskärmen och bilen är. Och ska du göra film, gör en stuntfilm, och de flesta gillar inte den här typen av musik(for me example), så välj hellre techno eller nåt annat med fart i. Försök tajma stunts med musik, om du lärt dig den tekniken ännu.

Hoppas du gör en ny film.

Nej, det ska vara rock musik!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...