Jump to content

Min film


 Share

Recommended Posts

Jag gjorde en liknande tråd i fel forum så jag tänkte posta det här istället!

Jag och min kompis lirade runt lite med hydran och tänkte göra det hela lite mera spännande så vi åkte över Area 69....... och fick halva San Andreas polisstyrka efter oss..... ;) Vi började spela in och här är resultatet. Filmen handlar mest om hur länge vi kan överleva. Svårt att förklara, ni får se själva! :wub:

Skulle uppskatta om ni kunde betygsätta filmen 1-10 (10=bäst, 1=sämst) efteråt.

P.S För att ladda ner filmen måste ni scrolla ner för sidan och sedan välja "Free", och sedan vänta tills tiden har runnit ut.

Länken:

http://rapidshare.de/files/894780/The_ultimate.wmv.html

Redigerad av jojon_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu ska jag vara helt ärlig och säga vad jag tycker:

Dålig kvalité, musiken passade väll in sådär bra, rätt segt när du var uppe på Mt.Cilliad och sparng runt i cirklar,biljakterna var väll lite "roliga"och se på

mitt betyg: 4/10 ,Har sett bättre

EDIT:jag skulle nog ialafall inte göra det bättre själv ;)

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey... Filmen var sådär, ger den fem utav tio. För att jag inte vet vad jag ska säga om den. Den var vell OK, fast lite långtråkig, den största delen utav filmen utspelar sig uppe på Mount Chilliad, men "resten" var det fart på.

Jag tror filmen skulle ha uppskattats mer utav dem som inte spelar San Andreas än, om det nu finns någon, än oss som redan gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P.S För att ladda ner filmen måste ni scrolla ner för sidan och sedan välja "Free", och sedan vänta tills tiden har runnit ut.

Länken:

http://rapidshare.de/files/894780/The_ultimate.wmv.html

Hur lång tid tar det innan tiden runnit ut?? hur länge måste man vänta?? har väntat i ca. 2 min.

edit: nu tog jag bort länken, den värkar inte funka ju ;) .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm...ger den 4/10....lite tråkig, vissa delar av filmen var det mkt mörkt, så man såg inte vad som hände...

Gör lite ovanliga saker nästa gång du ska spela in en film! -_- Typ som att hoppa från det stora hoppet i närheten av Verdant Meadows (Din övergivna flygplats i öknen)

Ps: Jag har upptäckt en märklig sak: När jag var i närheten av det hoppet, så såg jag en röd, tjock dimma över sjön där....bugg, eller bara en spöklik sak? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... om man vill ha ett smakprov på hur polisjakter och olika fordom är i spelet (för dom som inte har spelat...) är din film alldeles utmärkt.. annars kan jag väll säga att d inte riktigt var min typ av film

jag tycker dock det blir coolare med en riktigt stuntfilm där stuntsen är koordinerade med en bra låt.. jag har försökt mig på detta (se tackelberrys filmtråd, filmen gjord av Chs) och blev hyffsat nöjd med resultatet. det gäller att untyttja låtens tempo för att hela tiden hålla actionnivån uppe... något som kan vara välldigt svårt..

bra jobbat hur som helst... fortsätt med filmskapandet, d e ju hur kul som helst att se vad alla hittar på me det här underbara spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Jojon_5

Filmen var bra!

Tänk hur de som aldrig spelat SA innan känner när de ser denna filmen! Fallskärmen och allt!

Jag ger den 7/10 p.g.a av att det blev ganska segt på toppen av berget!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...