Jump to content

Ska flytta till...


 Share

Recommended Posts

Hej ville bara säga att ja ska antagligen flytta SA området eller rättare

sagt till Los angeles men kommer självklart stanna här på GTAsaiten. ;)

upptäckte föresten en ny kåd som gör att alla "peds" blir LAMA djur!!!

KÅDEN är l1 l2 upp ner fyrkant x fyrkant r2r1

P.S CJ blir oxå en lama.

Väldigt kul! :ermm::):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nä LA grejen ÄR sant så fråga gerna i morrån

Men bara av ren nyfikenhet; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag??

:ermm:

edit:

Ok trevligt! vilket område i LA ska ni flytta till då?

kanske ganton?

juste menar comton :)

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok trevligt! vilket område i LA ska ni flytta till då?

Red County* :ermm:

Btw, jag har, som du, hittat lite nytt!

På vissa fordon finns easteregg!

Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46".

Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"!

Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"!

Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal!

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006!

Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006!

Och detta är INTE något aprilskämt!!!

Testa själva, jag lovar!

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Country :ermm:

Btw, jag har, som du, hittat lite nytt!

På vissa fordon finns easteregg!

Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46".

Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"!

Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"!

Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal!

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006!

Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006!

Och detta är INTE något aprilskämt!!!

Testa själva, jag lovar!

Häftigt, hur kom du på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Country :)

Btw, jag har, som du, hittat lite nytt!

På vissa fordon finns easteregg!

Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46".

Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"!

Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"!

Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal!

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006!

Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006!

Och detta är INTE något aprilskämt!!!

Testa själva, jag lovar!

Vilket sammanträffande alltihopa :ermm: .

nu skulle jag vilja fråga dig samma fråga; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag??

edit: Red County heter det :D

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Country :)

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

PCJ-060? FCR-525 föga troligt :ermm:

Det heter Red County :D

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häftigt, hur kom du på det?

Man har ju "IQ Fiskmås" som alla säger! B)

Vilket sammanträffande alltihopa :ermm: .

nu skulle jag vilja fråga dig samma fråga; varför skriva det idag på den stora "skojdagen" och inte på en vanlig lördageftermiddag??

edit: Red County heter det ;)

Jag kan skriva det imorgon också, men jag tror ingen kommer ta mig på allvar iaf.. :D

EDIT: Medans jag ändå är igång, GTA1 släpptes ju 1993! 12 år sen! Där fick jag talet "12".

Och DMA grundades 1952! Därifrån fick jag "53" :)

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har ju "IQ Fiskmås" som alla säger! B)

Jag kan skriva det imorgon också, men jag tror ingen kommer ta mig på allvar iaf.. :D

EDIT: Medans jag ändå är igång, GTA1 släpptes ju 1993! 12 år sen! Där fick jag talet "12".

Och DMA grundades 1952! Därifrån fick jag "53" :)

Skriv samma sak imorron så tror jag dig ;) .

bara av ren nyfikenhet: varör skrev du det idag och inte på lördag?? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...