Jump to content

Ska flytta till...


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att jag hittade saken nu?

Om man hittar nåt vill man ju säga direkt! :D

Så du kunde inte vänta tills imorron för att vara mer verklighetstrogen??

Har en stark känsla av att det är någonting som är skumt :ermm: ...

ska kolla upp det där imorron :) .

Skriver ett nytt inlägg när jag har kollat det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej,ingen som är upptäckt än iallafall. Du har ju inte testat själv än, så vad vet du? ( inte för att jag vet mycket mer,men jag har ju inte gått på det heller) Ju mer jag tänker på det,så visst,fejken var kanske inte jättebra men jag skulle iaf inte orka sitta och skriva ihop allt det där bara för att lura ( som han inte ens lyckades med) folket på detta forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej,ingen som är upptäckt än iallafall. Du har ju inte testat själv än, så vad vet du? ( inte för att jag vet mycket mer,men jag har ju inte gått på det heller) Ju mer jag tänker på det,så visst,fejken var kanske inte jättebra men jag skulle iaf inte orka sitta och skriva ihop allt det där bara för att lura ( som han inte ens lyckades med) folket på detta forumet.

Tog ju en minut ungefär att skriva :D

Vaddå fake? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red County* :D

Btw, jag har, som du, hittat lite nytt!

På vissa fordon finns easteregg!

Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46".

Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"!

Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"!

Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal!

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006!

Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006!

Och detta är INTE något aprilskämt!!!

Testa själva, jag lovar!

Så nu testade jag det! hittade jag dom där 2 st. motorcycklarna??

nej det gjorde jag inte! prövade två ggr. men inget hände!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red County* B)

Btw, jag har, som du, hittat lite nytt!

På vissa fordon finns easteregg!

Ni vet på RacerHojen med många avgasrör? Bak på den står det ju "46".

Om man tar 46+53, blir det 99! Om du håller in ALT och trycker 99 som sifferkombination på num-siffrorna till höger på tangentbordet (-->) får du fram ett "c"!

Ta 99 och lägg till 12, så får du 111, tryck också in den sifferkombinationen, då får du ett "o"!

Nu har vi alltså "co", vilket är en förkortning av "Crime Online", vilket är ett multiplayerspel som R* förberett i åratal!

I San Fierros Flygplats finns också eastereggs! Om du köper en biljett från San Fierro till Los Santos och sen tillbaka så är en av hangarerna Öppna i San Fierros flygplats!!! I hangaren finns förövrigt en Hydra, en Hunter och två st motorcyklar!

Motorcyklarna är inte vilka som helst, för om du sätter dig på den ena så ser du vad det heter; "PCJ-060" och den andra heter "FCR-525"

Lägg ihop siffrorna så blir det "060525", alltså; 25 Maj år 2006!

Om man har en IQ runt 30 så fattar man att GTA: Crime Online kommer att komma 25 Maj år 2006!

Och detta är INTE något aprilskämt!!!

Testa själva, jag lovar!

Har du någon källa??

edit: sorry för dubbelpost ^_^

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...