Jump to content

Konstruktiv kritik!


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

Designen var helt ok för en clansida, gillar minimalismen. Dock blir jag vettskrämd av koden, 7.46 KB för det lilla innehållet är lite overkill, allt hade lätt kunnat gjorts med hjälp av sematisk XHTML samt CSS, samt att storleken då säkerligen minskat med hälften. Något som även borde fixas är att göra hela "knapparna" i menyn klickbara, då en knapp ska kunna tryckas på, man ska inte behöva klicka just på länken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den såg helt ok ut enligt mig. :unsure:

*EDIT*

Den där "PFOS-2Pac" råkar inte vara Cortez? <_<

hmm, och jag tror du råkat ut för en feltrycksnisse på norrmannens favoritvapen. (w00t) Ellerså är det bara jag som inte hört talas om en "MA41'a" hehe :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME: Vad jag har sett så har Cortez mest gett upp, han bara svarar på alla förolämpningar han tar emot. Det är inte speciellt lätt att ignonera förolämpningar hela tiden om hans livsstil hela tiden. Man kan fan inte vara helt tyst hela tiden, inte ens på ett forum.

vigge: Det är väl ganska självklart att det är Webbstudio, enda svensken.

Förlåt om jag tog det fel, men jag uppfattade det som ett litet hån mot Cortez.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME: Vad jag har sett så har Cortez mest gett upp, han bara svarar på alla förolämpningar han tar emot. Det är inte speciellt lätt att ignonera förolämpningar hela tiden om hans livsstil hela tiden. Man kan fan inte vara helt tyst hela tiden, inte ens på ett forum.

Ehh, Vet du vad tu pratar om? <_<

Han är den mest envisa personen jag känner till. Han ger aldrig upp förens han har vunnit, vinner han inte så ger han inte upp. Besserwizzer med andra ord.

Han får ta emot skit för att han klandrar andra för att dem lyssnar på hårdrock m.m. och då blir det automatsik att andra gör det mot han. Man kan inte starta en Hårdrock tråd utan att han ska vara där och hugga att man lyssnar på fel musik etc.

Ta detta på PM med mig om du anser att det är så pass viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...