Jump to content

Konstruktiv kritik!


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

Ehh, Vet du vad tu pratar om?  :ph34r:

Han är den mest envisa personen jag känner till. Han ger aldrig upp förens han har vunnit, vinner han inte så ger han inte upp. Besserwizzer med andra ord.

Han får ta emot skit för att han klandrar andra för att dem lyssnar på hårdrock m.m. och då blir det automatsik att andra gör det mot han. Man kan inte starta en Hårdrock tråd utan att han ska vara där och hugga att man lyssnar på fel musik etc.

Ta detta på PM med mig om du anser att det är så pass viktigt.

Tack för priset att jag är en envis person. Jag ger upp när nån kommer med nåt som verkligen helt krossar min åsikt i den punkten som diskuteras för tillfället. En besserwisser är en som alltid anser sig ha rätt, trots att han/hon har fel(och trots han/hon har motbevisats kraftigt.). Sån är inte jag.

Han får ta emot skit för att han klandrar andra för att dem lyssnar på hårdrock m.m.

Jag ger vad jag får.

Man kan inte starta en Hårdrock tråd utan att han ska vara där och hugga att man lyssnar på fel musik etc.

Om du kollar igenom era hårdrock's trådar har jag inte varit och hackat på eran musik en gång. Du får gärna i era hårdrock's trådar visa var jag förolämpat er/eller er stil. Notera i hårdrockstrådar. För det var det du skrev i ditt påstående.

Nåt mer du ville ha sagt?

Ledsen för offtopic Webbstudio.

Btw, sidan var fin.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...