Jump to content

Vilka var dom?


 Share

Recommended Posts

Jag blev lite påmind om en bit i spelet av Diezl's signatur. Precis när man kommit till San Fierro, så åker man ju runt och plockar upp folk med The Truth, men även åker man och ställer sig på ställen och ser svarta bilar rulla förbi.

Jag har aldrig riktigt förstått vilka dom var, i dom bilarna. Vilka var dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev lite påmind om en bit i spelet av Diezl's signatur. Precis när man kommit till San Fierro, så åker man ju runt och plockar upp folk med The Truth, men även åker man och ställer sig på ställen och ser svarta bilar rulla förbi.

Jag har aldrig riktigt förstått vilka dom var, i dom bilarna. Vilka var dom?

Har häller aldrig vetat vilka dom är i bilen. The Truth verkade ju veta vilka det var.

Han var ju också väldigt rädd för dom tydligen. Men jag tror att den bilen har nåntin med Toreno att göra.

För i uppdraget "Mike Toreno" när man ska hämta honom på flygplatsen ska man ju skjuta samma sorts van. Som sagt så tror jag att dom var väl ett crew för The Loco Syndicate som Mike Toreno var ledare för.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har häller aldrig vetat vilka dom är i bilen. The Truth verkade ju veta vilka det var.

Han var ju också väldigt rädd för dom tydligen. Men jag tror att den bilen har nåntin med Toreno att göra.

För i uppdraget "Mike Toreno" när man ska hämta honom på flygplatsen ska man ju skjuta samma sorts van. Som sagt så tror jag att dom var väl ett crew för The Loco Syndicate som Mike Toreno var ledare för.

*LITE SPOILER*

Nej, Toreno hade väl blivit kidnappad av de som satt i den svarta vanen? det kanske är samma snubbar som "invaderar" ens flygplats senare i spelet? där man ska köra in i ett flygplan med en motorcykel för att spränga det? och dom var väl ett konkurrerande knarksyndikat eller terrorister eller nåt i den stilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*LITE SPOILER*

Nej, Toreno hade väl blivit kidnappad av de som satt i den svarta vanen? det kanske är samma snubbar som "invaderar" ens flygplats senare i spelet? där man ska köra in i ett flygplan med en motorcykel för att spränga det? och dom var väl ett konkurrerande knarksyndikat eller terrorister eller nåt i den stilen?

Ja, han var ju kidnappad av dom, därför man dödade dom andra som satt i bilen. A jo, det kan ju vara dom. Toreno och CJ snackar ju lite om vad de gör nånting(de snubbarna i bilarna, sysselsättning, jobb o.s.v.), och då frågar CJ:

"Hey, isnt that exactly what you do?"

"Well... yeah, but we get to pick our dictators"

eller nåt sånt... Kan det vara FBI? ^_^ För Toreno jobbade väl för CIA? Ja om vi jämför med verkligheten då...

Lite krångligt det verkar bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*LITE SPOILER*

Nej, Toreno hade väl blivit kidnappad av de som satt i den svarta vanen? det kanske är samma snubbar som "invaderar" ens flygplats senare i spelet? där man ska köra in i ett flygplan med en motorcykel för att spränga det? och dom var väl ett konkurrerande knarksyndikat eller terrorister eller nåt i den stilen?

Men dom som kommer till flygplatsen kännde väl Toreno?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...