Jump to content

Hur tror du GTAsajtens meddlemar ser ut?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 283
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem e detta?

hahahahahhahah :huh::)

Jag såklart. Fan vad skön bild :ph34r:

@Cortez: Nej, jag blir inte sur om du skriver Gtajägaren istället för "GTaJäGaReN".. Det var bara ett påhitt av mig när jag var en liten ungjävel och va.. eller skit i det förresten.. :o

@Tackleberry: Att gissa ett spel är ju bara några gånger svårare än att gissa vem en bild föreställer på forumet :)

Finns ju miljontals spel men bara ca 6000 personer på forumet, varav 5000 är inaktiva och 500 vet man inte vem dom är.. :lol:

EDIT: Jag har ingen grön tröja som går ända upp till huvudet, och så har jag faktiskt röda och blå Bicyclekort (som dom förövrigt har i gta san andreas, wie). Inte blåa fula. Och mitt favoritkort är klöver 3, inte spader 5 :ph34r:

Listan kan göras lång, men bra försök.

Byxorna stämde ganska så bra :) lite mörkare blå bara

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tackleberry: Att gissa ett spel är ju bara några gånger svårare än att gissa vem en bild föreställer på forumet :lol:

Finns ju miljontals spel men bara ca 6000 personer på forumet, varav 5000 är inaktiva och 500 vet man inte vem dom är.. :o

Vad har det med det jag skrev att göra? Jag undrade varföf denna tråd inte blev låst, eftersom det är en lek...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...