Jump to content

Texas Hold´em


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brunson är ändå coolast 

Annars är ju Lederer en favorit när det gäller spelstil och så.. Spelar du mycket? Online eller IRL?

Tror bara jag sett en match med Brunson, det var den där han slog Lee Watkinson i heads up.

Jupp Lederer är favoriten, alltid kul att se professorn spela.

Spelar bara online.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror bara jag sett en match med Brunson, det var den där han slog Lee Watkinson i heads up.

Jupp Lederer är favoriten, alltid kul att se professorn spela.

Spelar bara online.

NU ÄR DET JU INGEN FÄRG NÅGONSTANS!

för att undvika spam: jag spelar inte kort någonstans, för jag förlorar alltid, och jag blir... arg... då...

ni... vill inte se... mig arg...

...!

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror bara jag sett en match med Brunson, det var den där han slog Lee Watkinson i heads up.

Jupp Lederer är favoriten, alltid kul att se professorn spela.

Spelar bara online.

Du borde testa spela IRL.. Jag lovar, du kan nog spelet hyfsat vid det här laget.. Så lär dina kompisar att spela det sen tjänar du pengar på dom.. Det funkar bra fråga Kariya, han kan bekräfta det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar någonstans man kan spela helt lagligt och vara under 18 år. På multipoker är det 18 års gräns.

Ingen kommer och tar dig, jag lovar! ^_^

Dessvärre är det väl så att det är 18-års gräns på spel i större delen av världen. Så för att spela Texas hold'em när du är under 18 måste du nog ladda ner ett program med datormotståndare, alternativt en klient med endast playmoney spel, vilket jag inte tror existerar. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen kommer och tar dig, jag lovar! ^_^

Dessvärre är det väl så att det är 18-års gräns på spel i större delen av världen. Så för att spela Texas hold'em när du är under 18 måste du nog ladda ner ett program med datormotståndare, alternativt en klient med endast playmoney spel, vilket jag inte tror existerar. B)

Okej, jag är inte rädd att åka fast. Bara undrar vad det finns för alternativ. Vad har du för nick på multipoker och hur ofta spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...