Jump to content

Märkeskläder


Diezl
 Share

Recommended Posts

Det har du rätt i. Gör vad du vill med dina pengar. Du ska bara veta att du slösar bort dom. Du skulle kunna göra så mycket mer om du var lite smartare. Men du kanske är svinrik... Djurholmsbarn eller nåt.

Men om jag kan göra både och då? Och vad fan e det för fel på djhlm.. du är juh uppenbarligen avensjuk och cyklar runt i dina egna tupac tankar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men om jag kan göra både och då? Och vad fan e det för fel på djhlm.. du är juh uppenbarligen avensjuk och cyklar runt i dina egna tupac tankar..

Mycket är fel på djholm, och det skulle ni förstå, om ni slutade leka runt. Nej, jag är inte avundsjuk, jag skrattar åt er på djursholm. Ungefär så här: :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket är fel på djholm, och det skulle ni förstå, om ni slutade leka runt. Nej, jag är inte avundsjuk, jag skrattar åt er på djursholm. Ungefär så här: :rolleyes:

För det första så bor jag inte där men har flera kompisar där.. Berätta nu vad som är så jävla fel på djhlm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är fel med djholm. Jag har många kompisar där, det är inget fel på dom.

Ja, dom köper bara märkerkläder, men det gör väl dom flesta i dag.

Sen köper dom alltid stora hus och andra dyra saker, men har man pengar, ska man sitta och bygga korthus med dom då eller :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det som är fel med djholm. Jag har många kompisar där, det är inget fel på dom.

Ja, dom köper bara märkerkläder, men det gör väl dom flesta i dag.

Sen köper dom alltid stora hus och andra dyra saker, men har man pengar, ska man sitta och bygga korthus med dom då eller :rolleyes: ?

Nej, men man kan köpa nödvändiga saker... Man behöver inte ha 40st JL och 19st tiger tröjor och 10st (instert märke) bälte...

Dom överdriver...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köper inte mina kläder själv :ermm: min farsa som är konsult på metso och egeföretagare köper dem åt mig :P (extremt skryt för att jävlas med alla som gnäller på skrytare :P )

aja, jag lägger mina egna pengar på vettiga saker och inte på kläder och dyl. utan på bil, epa och andra saker :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörrö bara för att du e fattig och bor i rinkeby

Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga!

Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga!

Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen?

Ska man skänka 40% av det som man har?

Man får ju inte ens behålla 50% av det som man tjänar, så man kanske kan få behålla den delen som man faktiskt får ha kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man skänka 40% av det som man har?

Man får ju inte ens behålla 50% av det som man tjänar, så man kanske kan få behålla den delen som man faktiskt får ha kvar.

Som sagt: de 50% man får ÖVER! Det som jag slösar bort på godis, och biobiljetter!

Sånt som de överdrivet rika slösar bort på jl-tröjer, och slipsar för 2000kr...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel med att vara avundsjuk på de rika om man själv är fattig? Personligen tycker jag att om man nu är så jävla rik kan skänka pengar till de fattiga!

Och inte bara genom att skänka en hundring till rädda barnen, utan runt 40% av de pengar man har fått över varje månad! Tänk om alla överdrivet rika(michael jackson?) regelbundet skulle skänka 80% av alla pengar de fick över varje månad! Tänk vad mycket människor man hjälper! Är det inte så det ska fungera i ett samhälle? De högst upp hjälper de längst ner på samhälls-stegen?

Nä det är absolut inget fel.. Men om folk bara kan erkänna att dom är avensjuka istället för tittar ner på folk t.ex från djhlm.. Bara för att dom har haft det bra i livet ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...