Jump to content

Din sista måltid


Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag kom och tänka på en Aftonbladet artikel som var för ett par veckor sen, där det berättades om de mest "konstiga" måltiderna folk valt som sista måltid innan de skulle avrättas.

Men, vad skulle ni tagit som sista måltid?

Själv skulle jag tagit läsk, pizza, hamburgare, och bett om lite knark för då spelar det ingen roll om jag knarkar ihjäl mig liksom.

Edit: Eller indisk kyckling med bröd och sås, det är grejer! + Cola.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle aldrig kunna äta något i något fängelse, iallafall inte en sista måltid.

Hade jag fått gå på resturang hade jag tagit något gott som man kanske aldrig äter annars, pizza och hamburgare hör ju till det vardagliga livet.

Återkommer med vad jag skulle vilja äta exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 Vitlöksbröd, 1 kebabrulle, 5 cola, 10 Power King, 2 Milka, 10 smelor och sen skulle jag ha tuggat ihjäl mig med wrigleys tuggummi ;P

Och sen skulle jag ha supat ihjäl mig som epix sa :P

EDIT: Tror inte jag hade orkat allt det där men jag hade försökt tvinga mig i det :P

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle nog inte prova nåt nytt... Skulle nog ta typ tacos, pizza kanske en riktigt fin stek eller nåt. Cola (lots of tha shizznit)... Glass, kanske nåt sånt en stor fet gräddtårta som man skulle köra ner huvudet i ;P ...Men men jag vill inte bli avrättad så :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...