Jump to content

Hoods


Azore
 Share

Recommended Posts

Har tagit 96,30% av alla hoods.

Men har ett omårde kvar, det är det lila området som syns på bilden.

Har åkt runt där hur mycket som helst nu men finner inte ett enda gäng..

Vad ska jag göra?

Hade också precis det området att ta över. Men när jag åkte runt lite där en gång så ploppade det fram några Ballas snubbar. Så det är nog bara o leta vidare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog över det där jag trodde var mitt sista.

Har nu tagit över 98,15%. Det fattas alltså 1.

Kollade på kartan och såg ett jättelitet smalt lila område. Det är området som syns på bilden..

När man kollar på kartan så är det ett lila område men när man kollar på lilla ingame-kartan så finns det ingen färg där, bara ett grått fält.

Är detta ett gängområde eller inte? Det är nämligen det sista jag kan hitta på kartan.

post-31-1109447713_thumb.jpg

Redigerad av Azore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yupp den där lilla lila strängen är ett hood.. jag har tagit över det och ser bara massa grönt på kartan.. o ändå står det bara 98,18 %... Är det någon som vet vilka jag kan ha kvar? O där det står hur många hoods man har.. hur många e det ni som har 100 %?

Har tagit den lili lilla strängen nu, äntligen har jag 100%.

Ang dina 98,18%, har du tagit över området i Bayside Marina?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tagit 96,30% av alla hoods.

Men har ett omårde kvar, det är det lila området som syns på bilden.

Har åkt runt där hur mycket som helst nu men finner inte ett enda gäng..

Vad ska jag göra?

Den är ganska enkel att ta över faktiskt...Ta me dig lite homies och skut alla ballas du kan i bilar som åker förbi...För att när du skuter en ballas i en bil kommer genast fler för att undersätta honom,de kommer då alltså typ 2 till och man kan ta över området...Funkar på alla små skit områden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är ganska enkel att ta över faktiskt...Ta me dig lite homies och skut alla ballas du kan i bilar som åker förbi...För att när du skuter en ballas i en bil kommer genast fler för att undersätta honom,de kommer då alltså typ 2 till och man kan ta över området...Funkar på alla små skit områden.

Har tagit över det för ett tag sen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...