Jump to content

Fråga till Topp3 och alla moderatorer!


Vice.
 Share

Recommended Posts

...Men jag vet inte riktigt hur man annars ska göra. Inge vidare haj på datorer. Så om nån nu stör sig, Ursäkta på förhand.

Jo frågan är bara kort: Många klagar som sagt på att folk inte använder search knappen mm, Jag brukar vara på ett annat forum

(som inte har med spel att göra det minsta) men som är EXAKT likadant som detta till utseendet för utom att det är helt på svenska.

Går det inte att göra nån inställning så att alla saker är på svenska?! Många unga människor kanske inte kan engelska så bra när de ska hitta search knappen eller dylikt!? Det kanske underlättar om det står "sök" istället för search.

Bara en tanke!

Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, finns det nåt som heter "forumändringar" där man kan lägga sina förslag?!

Äligt, jag visste inte det faktiskt.

Och visst, man kanske ska vara 13 år men folk går lätt runt det.

Jag tror bara att det skulle underlätta om forumet (trots att det är relatvit lätt engelska) var på svenska istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej tack så mycket iallafall. Det var bara en ide jag hade. För att ev underlätta för yngre folk! Då får Hultan ta beslutet.

Han verkade ju inte ändra nått sen förra gången.

Men om man är 13 eller äldre..tycker jag nästan man borde förstå den simpla engelska som finns här..visst det finns väll undantag. fast forumet behövs inte ändra bara för att "dom" ska förstå tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...