Jump to content

Hårdare regler och straff, tack!


Arman
 Share

Recommended Posts

Jo, dessa såkallade "undersökningarna" börjar ju bli lite för många...

Problemet är dock inte att det är för många, utan det är att undersökningens handling är totalt ointressant och meninglöst...

Det skulle kunna behövas... nej, jag menar det behövs mer hårdare regler och straff här på forumet av moderatorerna... bara för att en moderator känner en medlem mycket väl betyder inte att han ska få ett mildare straff eller till och med inte få något straff alls. Detta gäller självklart inte bara de undersökningar som pågår för fullt nuförtiden...

Nej, nej... inte acceptabelt för en tre år gammal medlem på GTAsajtens Forum...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag vet inte...

Det stör väl inte så mycket att det är mycket polls? Vad exakt är det störande? Vill ni inte ha den, skriv inte i den. Dock så tycker jag man ska bli hårdare på personangrepp, jag vet inte hur det är nu dock för jag vet inte vilka som blir varnade eller inte. Om folk går och kallar andra personer "idiot", eller "korkskalle", "snorunge" eller annat nedvärderande ord utan anledning borde få en varning i alla fall? Det kanske de får, men jag tycker de ska få..blabla...

Ni fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag vet inte...

Det stör väl inte så mycket att det är mycket polls? Vad exakt är det störande? Vill ni inte ha den, skriv inte i den. Dock så tycker jag man ska bli hårdare på personangrepp, jag vet inte hur det är nu dock för jag vet inte vilka som blir varnade eller inte. Om folk går och kallar andra personer "idiot", eller "korkskalle", "snorunge" eller annat nedvärderande ord utan anledning borde få en varning i alla fall? Det kanske de får, men jag tycker de ska få..blabla...

Ni fattar.

Men med alla polls..det är ju inte ens nå vettigt dom votar om..dom försöker vara "roliga" och skriver efter som folk klagar på det.

alltså spam :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

§1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal.

Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna.

Varför då fortsätta göra folk arga? Antagligen för att dom vet att man ändå inte "blir tagen" förr eller senare... och detta försöker man uttnyttja...

Reglerna tycks inte spela någon stor längre, eller? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo håller med. Den senaste tiden har allmänt forumet förpestats av pollar med frågor som inte någon i hela världen egentligen kan vara intresserad av att veta svaret på. Fast å andra sidan är det en väldigt subjektiv bedömning.

Det är svårt att veta var man ska dra gränsen.

Ex: Vad av det här är intressant och vilket är totalt onödigt?

Vart är du född? Längtar du till sommaren? Gillar du att skotta snö? Har du blivit rånad? När går du upp på helgerna? Ser du prickar framför ögonen?

Vart ska man dra gränserna?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo håller med. Den senaste tiden har allmänt forumet förpestats av pollar med frågor som inte någon i hela världen egentligen kan vara intresserad av att veta svaret på. Fast å andra sidan är det en väldigt subjektiv bedömning.

Det är svårt att veta var man ska dra gränsen.

Ex: Vad av det här är intressant och vilket är totalt onödigt?

Vart är du född? Längtar du till sommaren? Gillar du att skotta snö? Har du blivit rånad? När går du upp på helgerna? Ser du prickar framför ögonen?

Vart ska man dra gränserna?

Gränserna går väl mellan om undersökningen eller topicen har en mening, en betydelse som kan vara vettig för folket...

Om man gör en undersökning så är ju meningen med det att se majoriteten på den ena och den andra sidan för att få information... - Så, vem bryr sig när man vaknar, vem bryr sig hur mycket man svär åt sin mamma, det är inte vårat problem och vem fan bryr sig om det är roligt eller jobbigt att skotta snö?

Om man inte vet var gränsen går så behöver det inte vara ett hinder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta forum är så slappt så att det inte är sant. Många fall när jag tycker moderatorerna skriver saker som passar bättre på msn osv.

Skärpning! Strängre moderering!

P.S Banna nästa jävel som gör en meningslös poll :D

Edit: Folk som postar i trådar och bara skriver "ok" i en tråd bör få en fet varning. Irriterande när nån fått hjälp och sen svarar med "ok", tycker man bara borde svara om det inte fungerade med hjälpen man fick.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...