Jump to content

Photoshop Modding


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 754
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag uppdaterat min litegrann. Bytt bakgrund och fick det att se ganska verkligt ut iaf. Det är riktigt svårt att få det bra.

Före:

*Så här såg den ut när jag bara moddat bilen.

Efter:

*Klippte ut bilen noga och ändrade lite mee ljuset för att få den att passa i den nya bakgrunden.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag uppdaterat min litegrann. Bytt bakgrund och fick det att se ganska verkligt ut iaf. Det är riktigt svårt att få det bra.

Före:

*Så här såg den ut när jag bara moddat bilen.

Efter:

*Klippte ut bilen noga och ändrade lite mee ljuset för att få den att passa i den nya bakgrunden.

Nae, bättre innan, de ser ut som om bakänden på bilen sticker in i marken neråt efterosm dom är fotate ur olika vinklar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mystic: du måste använda filter -> disort -> shear på kolfibret om det ska se verkligt ut, för fibrerna ligger aldrig så rakt som dom gör på dina moddar :rolleyes:

Kände för att modda lite igen, lite osnällt att modda samma bild som PowerMan kanske, men jag orkade inte leta upp nån annan, allt är gjort själv, iget är stulet från andra bilar

skulle haft ett par snyggare fälgar men orkade inet leta upp sånna heller

post-24-1108166915_thumb.jpg

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej använder ni photoshop Cs eller vilket program använder ni??? Och vad kostar programet som ni har?? För att jag fyller snart år och kanske önskar mig ett.

Ett tips om du inte kan Photoshop sedan innan så ladda ner en test verison och testa lite först, så att du inte tröttnar efter någon vecka.

Priser:

https://eurostore.adobe.com/cgi-bin/se1/tem...uct?mv_arg=PHSP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...