Jump to content

Provade SA i helgen för första ggn..


Mawe
 Share

Recommended Posts

Första fordonet jag satte mig i.. en traktor.. de visade sig att den gick lika snabbt som en pickup bil o alla andra bilar för den delen.. R* har nog antagligen aldrig suttit i en traktor för de snabbast man kan komma upp i en traktor är ca 80 km/h och då e de inga sketna gamla traktorer... sen kunde man även cykla ifatt alla bilar när dom körde sketasnabbt... så jag e grymt besviken över att man inte gjort hastigheterna lite mer verkligt.. annars e de ett grymt skönt spel.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första fordonet jag satte mig i.. en traktor.. de visade sig att den gick lika snabbt som en pickup bil o alla andra bilar för den delen.. R* har nog antagligen aldrig suttit i en traktor för de snabbast man kan komma upp i en traktor är ca 80 km/h och då e de inga sketna gamla traktorer... sen kunde man även cykla ifatt alla bilar när dom körde sketasnabbt... så jag e grymt besviken över att man inte gjort hastigheterna lite mer verkligt.. annars e de ett grymt skönt spel.. :ermm:

Är du bonde? Bara undrar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla hastighets felaktigheter beror på att skapa illutionen av att San Andreas är större (tex så går alla motorcyklar i 190 när crossen borde gå i 120 och nrg500 ska gå i 320) och anledningen till att cyklarna är snabba är för att man inte ska tröttna på dom för att dom e för slöa..

traktorerna är relativt snabba för att även dom ska användas och inte bli ignorerade pga slöheten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla hastighets felaktigheter beror på att skapa illutionen av att San Andreas är större (tex så går alla motorcyklar i 190 när crossen borde gå i 120 och nrg500 ska gå i 320) och anledningen till att cyklarna är snabba är för att man inte ska tröttna på dom för att dom e för slöa..

Alldrles riktigt, men dom dom tänker i sådana banor så borde dom göra cycklarna unika så man skulle välja en cykel när man ska gå på ett ärende istället för att göra en tophastighet på 180 km i timmen.

Haha, av alla buggar som finns klagar du på traktorerna. :D .

tänkte på precis samma sak när jag läste första posten :ermm: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första fordonet jag satte mig i.. en traktor.. de visade sig att den gick lika snabbt som en pickup bil o alla andra bilar för den delen.. R* har nog antagligen aldrig suttit i en traktor för de snabbast man kan komma upp i en traktor är ca 80 km/h och då e de inga sketna gamla traktorer... sen kunde man även cykla ifatt alla bilar när dom körde sketasnabbt... så jag e grymt besviken över att man inte  gjort hastigheterna lite mer verkligt.. annars e de ett grymt skönt spel..  :ermm:
Redigerad av bastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första fordonet jag satte mig i.. en traktor.. de visade sig att den gick lika snabbt som en pickup bil o alla andra bilar för den delen.. R* har nog antagligen aldrig suttit i en traktor för de snabbast man kan komma upp i en traktor är ca 80 km/h och då e de inga sketna gamla traktorer... sen kunde man även cykla ifatt alla bilar när dom körde sketasnabbt... så jag e grymt besviken över att man inte gjort hastigheterna lite mer verkligt.. annars e de ett grymt skönt spel.. :huh:

Ja, men om vi tänker såhär då.

Hur roligt hade det varit att åka traktor som går seeeeeeeeegare än segast?

Och hur kul hade det varit att cykla i samma takt som man springer?

Ska du inte klaga på att han skjuter för fort också? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...