Jump to content

Hur flyger man med bilar?


wilmas_matte
 Share

Recommended Posts

  • 2 years later...
du det går inte men jag har hört att man kan flyga med en tank

SLUUUUUUTAAAAAAAAAAA dra upp gamla trådar!!! Fan, att det ska vara så jävla svårt. Vad tänker du med? Du har skrivit 14 posts på sex dagar, NIO gånger av fjorton har du brutit mot reglerna och dragit upp asgamla trådar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Många mer än tre ÅR gamla. Så jag undrar, vad tänker du med? Är det idiotsvårt att kolla datumet på den tråd du svarar i? Tror du att folk tycker det är praxis att svara någon efter tre år i verkligheten via telefonsamtal eller brev? Inte? Då ska du heller inte göra det på internet.

Läs reglerna! §3.2.2:

Hur gammal är topicen, är det viktig nog för att dra upp?
Använd sunt förnuft! :mellow:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SLUUUUUUTAAAAAAAAAAA dra upp gamla trådar!!! Fan, att det ska vara så jävla svårt. Vad tänker du med? Du har skrivit 14 posts på sex dagar, NIO gånger av fjorton har du brutit mot reglerna och dragit upp asgamla trådar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Många mer än tre ÅR gamla. Så jag undrar, vad tänker du med? Är det idiotsvårt att kolla datumet på den tråd du svarar i? Tror du att folk tycker det är praxis att svara någon efter tre år i verkligheten via telefonsamtal eller brev? Inte? Då ska du heller inte göra det på internet.

Läs reglerna! §3.2.2: Använd sunt förnuft! ;)

Tror inte han bryr sig om några regler eftersom han bara vill bryta mot dom..banna? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...