Jump to content

GTA SA filmer


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur f*n ska jag kunna filma! Min digital kamera går bra IBLAND, jag har datorn på övervåningen och ps2:an nere.Tänkte andvända cam eller nåt å filma med, problemet är att ps2:an är nere... + att yousendit är JÄVLIGT dåligt! Jag har knappast het upp 25 filmer på yousendit! Cp sida! Vi måste hitta en annan.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur f*n ska jag kunna filma! Min digital kamera går bra IBLAND, jag har datorn på övervåningen och ps2:an nere.Tänkte andvända cam eller nåt å filma med, problemet är att ps2:an är nere... + att yousendit är JÄVLIGT dåligt! Jag har knappast het upp 25 filmer på yousendit! Cp sida! Vi måste hitta en annan.

Mitt tips:

Skaffa dig ett TV-kort och börja spela in så istället. Det suger med digitalkamera, lägg ner det. Jag vill också säga att PS2 faktiskt går att flytta, eller väger den för mycket..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du Jocken.

Kan inte du göra en film......

..

:)

En film där du om du har klara ut spelet och vet vart en Vertex fins eller så skulle ja bli gla om du spelade in en film när du hoppar från MC med vertex.

Eller att du inte ha klara ut det och hittar nå flygplan (w00t) nej :P du simmar till 3ön och får 4 poliser efter dig och åker sen till bilskolan och kör dom : ;) PLZ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...