Jump to content

GTA SA filmer


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM

En stunt film som jag och 2 till har gjort. (Ca14 min) (Stunt Från Grand Theft Auto San Andreas) (dålig kvalite på vissa klipp men men..) >_<

Den har lagts till listan nu. Kanske inte den bästa bildkvalitén precis... Men kul att folk gör filmer iaf :o

Snart kommer jag upp med en egen film också, mer säger jag inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni som laggt upp sina filmer med YouSendIt fortfarande vill att folk ska kunna se dem, bör ni hitta någon annan hemsida att ladda upp dem på. http://s26.yousendit.com/

tillåter bara 25 nerladdningar. (tyder ju iaf på att filmerna har laddats ner 25 gånger...)

Se första posten för mer info om vilka filmer som saknar länk...

Någon som vet nån gratis och bra uploader för stora filer?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jocken eller vem det va sa att du gjorde filmer på beställning jag har tyvärr inte möjligheten att filma med min kära ps2:a skulle bli glad om du gjorde en grymm polis jakt med typ en alv sölig bil och många poliser så det blir lite kamp :huh: (gjärna typ på motor vägen så det blir fart me!)

hoppas du har tid och lust för det skulle vara så cooool asså!

Gjärna lite häftig music me

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en på 19 mb hur ska jag ladda upp den? <_<

Det verkar vara väldigt många som har svårt att ladda upp sina filmer. Det enda alternativet jag vet är YouSendIt, dock kan filen bara laddas ned 25 gånger då, så det alternativet är ej det ultimata... Ni som letar kan ju ändå använda YouSendIt tillfälligt.

Så är det någon som vet någon sida att ladda upp filer på eller har en egen sida? Vore stor hjälp till många.

Kan också säga att jag fixat ganska många klipp till min stuntfiilm nu, kanske börjar med redigeringen till helgen. Nu har jag även bestämt mig för en låt, men skulle behöva en till...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...