Jump to content

Vad tycks om min nya gta:sa sida?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, men Vet du något jag kan förbättra då?

Inte något jag kommer på direkt. Ganska svårt att satsa på GTA sida, det redan finns riktigt bra inom genren. Det enda som skulle göra den populär är något nytt, som de andra sidorna saknar. Fast med den där designen och upplägget är det nog bara att inse att den aldrig kommer att bli populär.

Sorry, men jag säger vad jag tycker. Du behöver mer erfarenhet för att ha hemsida.

Lycka till i fortsättningen dock!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte något jag kommer på direkt. Ganska svårt att satsa på GTA sida, det redan finns riktigt bra inom genren. Det enda som skulle göra den populär är något nytt, som de andra sidorna saknar. Fast med den där designen och upplägget är det nog bara att inse att den aldrig kommer att bli populär.

Sorry, men jag säger vad jag tycker. Du behöver mer erfarenhet för att ha hemsida.

Lycka till i fortsättningen dock!..

Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida?

Okej, om du hade sagt att du var bra tidigare kanske jag hållit med. Med tidigare menar jag I BÖRJAN AV 90-TALET!!! Nu orkar jag inte hålla mig längre, den är ju fan en av de fulaste hemsidor som finns. Lägg ner lite mer tid än 45min för att göra en sida istället och visa den sedan. Kan inte säga annat än lycka till.

Det här med att översätta fusk, göra kartor mm. har ju inget att göra med hur bra man är på att göra hemsidor. Det kanju vem som helst. Skaffa dig lite skill och gör det med stil istället.

Och svar nej, jag har ingen hemsida. Om jag någonsin skaffar en, så lovar jag att visa dig.

Andromeda, du har en snyggare sida. Kanske skulle finnas lite mer på den bara. Bra fakta också.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. jag är rätt bra på att göra hemsidor... Jag gjorde min på kanske 45 minuter.... (Kartan, översatte fusken, allt) Förresten har du en hemsida?

Bra på att göra hemsidor? Det beror på vad man jämför med? Men du har mycket kvar att lära.

Kan länka till mina sidor - har dock främst siktat in mig på att PHP-scripten ska fungera och inte oroat mig så mycket för designen.

GameOver.Inc.se (inte klar än) | Moert.Inc.se | Template #2 (inte klar än) | VE2004

Redigerad av viek
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra på att göra hemsidor? Det beror på vad man jämför med? Men du har mycket kvar att lära.

Kan länka till mina sidor - har dock främst siktat in mig på att PHP-scripten ska fungera och inte oroat mig så mycket för designen.

GameOver.Inc.se (inte klar än) | Moert.Inc.se | Template #2 (inte klar än) | VE2004

Jag är inte lika bra som dig då... hehe... Jag ska försöka lära mig php... P.s. har uppdaterat hemsidan

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...