Jump to content

Microsoft Sam


Maxz
 Share

Recommended Posts

Har nu en till fråga andvänder samma topic så jag slipper göra en ny :P

Jag vill ha fler "computer voices" alltså ungefär som Microsoft Sam!

Jag har hittat Microsoft Mary och Mike men jag vet att det finns andra program där man kan göra samma sak alltså skirva in ett ord och då hör man det sägas!

Jag hade ett liknande program som var jädrans bra som man kunde ha en spansk röst på också men jag kommer ej ihåg vad det programet heter :unsure:

Någon som kanske vet något prog? har kollat runt lite på download.com men har inte hittat några bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu en till fråga andvänder samma topic så jag slipper göra en ny :wacko:

Jag vill ha fler "computer voices" alltså ungefär som Microsoft Sam!

Jag har hittat Microsoft Mary och Mike men jag vet att det finns andra program där man kan göra samma sak alltså skirva in ett ord och då hör man det sägas!

Jag hade ett liknande program som var jädrans bra som man kunde ha en spansk röst på också men jag kommer ej ihåg vad det programet heter :unsure:

Någon som kanske vet något prog? har kollat runt lite på download.com men har inte hittat några bra

Sök på TTS voices så kommer du hitta många. Själv har jag tyska, engelska, italienska, spanska, japanska osv! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det programmet jag laddade hette sapi51xp.exe så det verkar inte vara samma fil som du laddade (inte samma namn iaf).

EDIT: För er som vill ha fler röster och inte hittar eller inte får det att funka så kan jag skicka över det på msn.

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...