Jump to content

Sexiga Musikvideos


Tigern
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det är klart att man laddar en musikvideo, för när föräldrarn kommer in kan man ju bara skylla på att man bara lyssnade på lite musik och plötsligt!  ^_^  kom det fram såna hära grejjor mitt i videon  :P

Undrar bara vad du ska svara när dina föräldrar kommer in genom dörren och frågar:

"Varför sitter du med byxorna vid fötterna och handen runt ***** ?

Säger du då: "Jag håller bara på att träna armmusklerna och du vet att träning blir så mycket enklare till musik" ??? :lol:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar bara vad du ska svara när dina föräldrar kommer in genom dörren och frågar:

"Varför sitter du med byxorna vid fötterna och handen runt ***** ?

Säger du då: "Jag håller bara på att träna armmusklerna och du vet att träning blir så mycket enklare till musik" ??? :lol:

Ja men då säger man bara att spännet på byxan lossna och att man hörde att någon kom så att man blev tvungen att täcka sina tillhörigheter med handen :P^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst hela tråden men tror att regeln gäller fortfarande.

Förresten bröt du mot en till regel när du kallade mig censur.

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

Kan vart nått fint som stog under *cencur* så sluta fjanta dig.

@ Okka: Om någon vill ha bevis för nått så ska man väl lägga fram det eller? Även om det gäller en porrlänk. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vart nått fint som stog under *cencur* så sluta fjanta dig.

@ Okka: Om någon vill ha bevis för nått så ska man väl lägga fram det eller? Även om det gäller en porrlänk. :)

Först och främst skulle ingen korrekt funtad människa censurera en komplimang.

För det andra är du en hycklare som säger åt andra att följa regler, varnar folk och stänger trådar om du själv postar en tvättäkta porrlänk.

För det tredje är jag trött. God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Är det inte lättare att bara tanka ner porrfilmer än och sitta som en galen så fort något "sexigt" visas på tv?

Porrfilmer är inte alltid sexigt. Det kan däre mot musikvideor vara, tex "Benny Benassi - Satisfaction" som Karatemorfar tipsade om på första sidan. Den är underbar. :mellow: Förlåt om jag drar upp topicen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...