Jump to content

Sexiga Musikvideos


Tigern
 Share

Recommended Posts

Så rätt så, men i stort sett alla musikvideos nuförtiden går ut på att visa så mycket som är tillåtet. Eller mer för den delen.

Jamen det betyder väl inte att det är rätt? Stoppa sexualiseringen! Okej att kolla på porrfilm, det gör ju alla killar once in a while, men man behöver väl inte bli tvingad att se skiten vart man än vänder sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jamen det betyder väl inte att det är rätt? Stoppa sexualiseringen! Okej att kolla på porrfilm, det gör ju alla killar once in a while, men man behöver väl inte bli tvingad att se skiten vart man än vänder sig?

Har det gått så långt att varenda tidning skriver om sex, och endast sex (kanske något undantag nudå i katastroftider), så nej. Det är omöjligt att slippa det.

Snart så är det säkert hårdporrsscener i Disneyfilmer också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det gått så långt att varenda tidning skriver om sex, och endast sex (kanske något undantag nudå i katastroftider), så nej. Det är omöjligt att slippa det.

Snart så är det säkert hårdporrsscener i Disneyfilmer också..

That's what I am talking about! Vi måste stoppa det! Snart blir Snövit våldtagen av dvärgarna i den nya versionen av den gamla sagan... Hjälp! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vadfan! Musikvideor ska vara bra, inte fulla av porr, nakna/halvnakna kvinnor etc. Att den här tråden inte blivit låst för länge sen är synd och skam. Bara för att det är ett ämne som intresserar oh, store Funnylin så ska den väl inte få vara kvar? Onödigt och sunkigt, tycker jag... (:!!!:)

Intresserar mig eh? Har inte sett en musikvideo på många, många...aha du menar så. Om han letar efter en musikvideo som är sexig, inte fan kan jag låsa tråden bara för det. Personligen har jag inte mycket till övers för MTV musiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intresserar mig eh? Har inte sett en musikvideo på många, många...aha du menar så. Om han letar efter en musikvideo som är sexig, inte fan kan jag låsa tråden bara för det. Personligen har jag inte mycket till övers för MTV musiken.

Ironi... Chanyway, vad tycker du om sexualiseringen, Funny?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo självklart ;)

Hoppas bara att resten av världen läser det här. :)

Edit: Och att dom gått en snabbkurs i Svenska!

Spread the Håller med till 100%!! (:!!!:)

Edit: Varför ändras w o r d till "håller med till hundra procent"? Korkat...

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte trodde jag att man skulle få in så här många förslag utav alla er, erkänn nu allihopa, det finns lite porrigt i er alla, på något sätt. ;) Jag kan inte säga att jag är en som sitter och run*ar framför datan eller TVn så fort något sådant kommer, men det är alltid jäs och titta på, när kompisar är hemma hos en eller liknande. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...