Jump to content

"Trevliga" medlemmar...


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

det finns "puckon" som kom hit innan dess, iaf i min mening ^_^

Jag tar det det som ett hot...ehm... :huh:

Tror inte forumet blir bättre med massbanningar(Jag vet att ni inte var seriösa för övrigt). Det är vi medlemmar som måste försöka hålla en anständig ton, och försöka sluta att vara så otrevliga mot nya medlemmar som råkar posta fel.

Funny's guide till ett trevligare forum:

Ähh orka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar det det som ett hot...ehm... :huh:

Tror inte forumet blir bättre med massbanningar(Jag vet att ni inte var seriösa för övrigt). Det är vi medlemmar som måste försöka hålla en anständig ton, och försöka sluta att vara så otrevliga mot nya medlemmar som råkar posta fel.

Funny's guide till ett trevligare forum:

Ähh orka.

WOW Jag ska bära med mig Funnys forums manual vart jag än går. Ska dela ut några ex till mina polare Nisse svensson och Saddam Hussein ^_^ (^_^)

Redigerad av _-MadeMaN-_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte att vi får ett trevligare forum bara för att vi bannar folk som stavar fel. Snarare tvärtom!

*Flyttar*

A okej, det kanske skulle vara lite drastiskt...

...jag syftar mest på att den där lilla varningstexten i San Andreas-forumet verkar inte fylla någon effekt. Där står det ju klart och tydligt att om man skriver dåligt och slarvigt (okej, stavfel var ett understatement) så riskerar man varning.

...jag tycker bara att det är väldigt mycket spam kombinerat med dessa dåliga och slarvigt skrivna inlägg, och att man kanske borde kasta lite varningar runt om sig.

Hehe.

Och jag skrev det inte som ett förslag till ett trevligare forum, jag syftade på att "fel folk bannas". Griimn som är en seriös medlem fast lite temperamentsfull ibland blir bannad (visst, han förtjänade det time to time) och sen finns det en massa oseriösa i San Andreas-forumet som spammar lös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig stämning har det varit länge på detta forum.

Det är som lunarstorm. Anvädarantalet är för högt och medelåldern för låg.

När jag själv blev medlem i slutet av år 2002 var det ett trevligt forum här, inget bråk, inget tjafs..

Felet är att gtasajten är för känt! Alla forum går alltid åt skogen efter något år..

Hultan borde bli aktivare med att skriva istället för att sitta på sin tron och kolla ner på medlemmarna,

ni måste synnas mer.

Våra "mods med rätt att döda" låser trådar hejvilt,

men vissa trådar är populära och oskyldiga ska inte straffas..

Det bästa sättet är nog att var och en på forumet tänker

"Om någon börjar bråka så skiter jag i att skriva helt enkelt."

Svårare är det inte!

Hm, fick nåt ryck bara och började skriva jättemycket.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dålig stämning har det varit länge på detta forum.

Det är som lunarstorm. Anvädarantalet är för högt och medelåldern för låg.

När jag själv blev medlem i slutet av år 2002 var det ett trevligt forum här, inget bråk, inget tjafs..

Felet är att gtasajten är för känt! Alla forum går alltid åt skogen efter något år..

Hultan borde bli aktivare med att skriva istället för att sitta på sin tron och kolla ner på medlemmarna,

ni måste synnas mer.

Våra "mods med rätt att döda" låser trådar hejvilt,

men vissa trådar är populära och oskyldiga ska inte straffas..

Det bästa sättet är nog att var och en på forumet tänker

"Om någon börjar bråka så skiter jag i att skriva helt enkelt."

Svårare är det inte!

Hm, fick nåt ryck bara och började skriva jättemycket.. <_<

Håller med till 100%!

Då jag kom hit för nästan två år sen då var det skitkul här.

Nu är det bara bråk och skit.

Redigerad av köttis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det klagas mycket över klaganden. Det är som en stor ond spiral.

Ni som verkligen vill göra något åt det kan börja använda :P , :P och :lol: lite oftare.

Se, nu blev detta inlägg genast lite trevligare :P

Så om ni verkligen vill göra nytta så gå in i SA-forumet, svara på ett en forumtråd eller två och lägg till en :wub: i slutet.

För er som inte vill göra detta och istället vill stanna kvar och klaga i denna tråd kan jag bara säga att vi iaf går mot en lugnare period just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det klagas mycket över klaganden. Det är som en stor ond spiral.

Ni som verkligen vill göra något åt det kan börja använda :P , :P och :lol: lite oftare.

Se, nu blev detta inlägg genast lite trevligare :P

Så om ni verkligen vill göra nytta så gå in i SA-forumet, svara på ett en forumtråd eller två och lägg till en :wub: i slutet.

För er som inte vill göra detta och istället vill stanna kvar och klaga i denna tråd kan jag bara säga att vi iaf går mot en lugnare period just nu.

Har du alldeles rätt i!

Fast om man inte känner för att använda smilisar (som jag...) så kan man ändå försöka hålla en trevlig ton =)

Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...