Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd.

~1900, but still unknown ;P

EDIT: Jag kan vara ownd

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ujoj, ni hakade väl upp er lite väl på medlemssiffran. Men tack för att ni är intresserade! Jag kommer välja de som har utmärkt sig mest här på forumet - oftast är det lite äldre medlemmar, men inte alltid.

Frenzy - inte alls för sent. Jag börjar på serien nu. Kommer blicka lite i den här tråden när jag behöver fylla upp med ett namn. Har ingen aning om vem som ska vara hjälten vs antagonisten däremot. :)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, är det någon som vill vara med i min kommande serie? Skriv gärna om ni vill vara goda/onda. Mer avslöjar jag inte. Oh, jag kommer välja de som är mest intressanta här på forumet, så är ni medlem 11 000~ har ni inte så stor chans att komma med, är jag rädd.

Synd att jag är medlem 11 000~, annars hade jag väl fått vara med va? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...