Jump to content

Carl`s mamma?


 Share

Recommended Posts

Varför skulle pulaski och tenpenny ha gjort det?

Och Og Loc gicj ju knappast med ballas.

Varför tror du? Dom vill ha bort gängen från gatorna, dom hade planerat att döda Sweet men råkade skjuta morsan i stället.

I slutet av spelet så jagar CJ och Mad Dog OG LOC i ett uppdrag och när man klarar det så får man se en cutscene där CJ säger typ "you stabbed me and my brother in the back" till OG LOC. Så han var väl antagligen med på det.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ballas och Tenpenny och Pulaski gissar jag på. Inte säker... Visst, Pulaski sa en massa saker när man jagade honom, men sa han verkligen rakt ut någon gång att det var han som dödat henne? Jag tyckte han bara babblade om han ville sätta på Kendall och att Carl's morsa såg för jävlig ut när de begravde henne. Och under cutscenen sa ju CJ väl:

"Do you wish to say something?" elller liknande

"Yes. Can I fuck your sister?"

"You're a asshole to the end!"

*BLAM*

Nåt sånt kommer jag ihåg det som, men det var ju ett tag sen nu.

När man jagar Pulaski så säger han ungefär "din morsa såg helt förjävlig ut när hon dog, större delen av hennes ansikte håll på att falla av, grabbarna håll på och skojade runt med henne" eller något sådant. Hur skulle han kunna veta allt det här om han inte var med på mordet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror du? Dom vill ha bort gängen från gatorna, dom hade planerat att döda Sweet men råkade skjuta morsan i stället.

I slutet av spelet så jagar CJ och Mad Dog OG LOC i ett uppdrag och när man klarar det så får man se en cutscene där CJ säger typ "you stabbed me and my brother in the back" till OG LOC. Så han var väl antagligen med på det.

Ja men det är inget som säger att det var dom.

Og Loc var ju knappast med på det eftersom han satt i finkan, CJ menar nog nåt annat eller "ljuger".

Och angående att pulaski vet hur Carls morsa såg ut så har jag för mig att han säger att dom var på kyrkogården och "played around with her corpse" i kistan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men det är inget som säger att det var dom.

Og Loc var ju knappast med på det eftersom han satt i finkan, CJ menar nog nåt annat eller "ljuger".

Och angående att pulaski vet hur Carls morsa såg ut så har jag för mig att han säger att dom var på kyrkogården och "played around with her corpse" i kistan.

Jaha så kanske det var, det var så längesen jag körde det uppdraget.

Men det mesta lutar ändå åt att det var poliserna som dödade morsan.

Det får man väl som sagt antagligen reda på i "The introduktion"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror att han ljuger där efter som att de var ju han som stal "mad dogs rhime book" i ett uppdrag och nu jobbar han ju med mad dog och då vill han väl inte att han ska fatta...

Men på uppdraget när man jagar OG LOC så säger han typ: "Big Smoke is gonna make you pay for this" och på ett radioprogram får man reda på att Big Smoke är OG LOC:s manager. Så han var nog med på det, varför skulle SJ annars helt plötsligt vända sig emot OG LOC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja tror att Smoke och ryder dödar morsan åker iväg i "the green sabre" sen kommer väll tennpenny och pulasky till mordplatsen och grejsimojsar med henne.

smoke säger iallafal något sånt liknande "en grön sabre gasa i väg och lämna platsen". sen på "the green sabre" ser man ju ryder med green sabre. alltså måste ryder ha gjort det

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja tror att Smoke och ryder dödar morsan åker iväg i "the green sabre" sen kommer väll tennpenny och pulasky till mordplatsen och grejsimojsar med henne.

smoke säger iallafal något sånt liknande "en grön sabre gasa i väg och lämna platsen". sen på "the green sabre" ser man ju ryder. alltså måste ryder ha gjort det

Medans alla fyra (Smoke, Ryder, Polaski och Tenpenny) antagligen var medverkandes i brottet så vore det ju mest logiskt om bara en dödade henne. Vem? Spekulerar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

säger ju det, smoke o ryder gjorde det(vet inte vem som tryckte in fjongen på pistolen dock), sen kommer tennpenny och pulasky o grejsimojsar med henne

för att sammansetta minna två inlägg så var det smoke o ryder som gjorde det inte tennpenny och pulasky

Grejsimojsar. Hm.

Personligen tror jag Tenpenny gjorde det. Ryder är för mentalt instabil för att hålla inne något sådant för Sweet och Smoke är för... öh... vad säger man, poetisk, för att inte avslöja något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...