Jump to content

Användbara länkar/information


Kattla
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 234
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Föresten Kattla.

På förstasidan. Med 100% Checklistan.

Borde det inte stå:

Va har du kvar för att få 100%

Istället för:

Vad behövs för hundra%

Då kan man ju bara tro att det är det alla vet:

Ja alla unique stunts och alla ostron osv.

Men det var bara ett tips.

EDIT:

* Gömda utmaningar

http://www.gta-sanandreas.com/guides/hidde...llenges/map.htm

Funkar inte för mig... blir bara 404 error ^_^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en guide där man ser vad som behövs göras för alla skolor. Dvs tider m.m.

Såg en länk i en tråd här förrut som en norsk kille hade lagt in. Visserligen på norska men den var väldigt bra. Finns säkert liknande på engelska.

Jag kanske kan göra en på Svenska, om jag orkar. Ska kanske börja redan imorrn. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en guide där man ser vad som behövs göras för alla skolor. Dvs tider m.m.

Såg en länk i en tråd här förrut som en norsk kille hade lagt in. Visserligen på norska men den var väldigt bra. Finns säkert liknande på engelska.

Det finns en guide på Den här sidan Gå till Gameplay Guides till vänster och sedan Flying school -_-

Edit : Dom visar filmer om hur dom gjorde osv. Men dom får inte guld på alla en del får dom bara silver på.. Men jag tror de beror på att han som spelar landar som ett fyllo..

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för flygskole grejen. Finns det för fler skolor liknande grejer?!. Vill veta tider för första uppdraget på båtskolan och lite grejer för bil- och motorcyckelskolan.

Ehm.. Nae tror bara dom har lagt upp flygskolan.. Men båtskolan e ju den lättaste så de ska väl inte vara några problem eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...