Jump to content

Titta hit!


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Hittade denna text när jag öppnade American.gxt:

~z~There's a ghost town, Las Brujas in the devil's Castle, you know it?

Hmm?? Jag känner iaf inte till någon Ghost Town..

Denna text också:

~z~Man, this place is filled with ghosts...

Det är på ett uppdrag, alltså en spökstad ute i öknen.

UFOn finns, har själv sett ett väldigt tydligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 months later...
QUOTE (DIEXEL @ Nov 13 2004, 17:27)

Random222 på gtaforums.com postade denna bild:

http://img107.exs.cx/img107/8620/1426.jpg

hhmm... 

OMG LOL!! den bilden är ju mest fejkad

Tycker inte den ser särskilt fejkad ut, kanske kvalitén (och hur mycket pengar killen som postade bilden hade) på bilden, men röken och allt det där ser ganska verkligt ut, och UFOn behöver inte vara Spaceinvaders-spelet, för ni läste ju om (clear area 69 eller nåt och i UFO-baren i rummet bakom disken så finns det en karta av superdålig kvalité men på kartan så finns massa "prickar" de kan kanske ha når men "UFO"t att göra och det där UFO_backroom... jaja det återstår att se när SA kommer till PC och MTA, då en kan stå i 69-området och nån annan på nåt berg där men ser tydlig över hela stan... :unsure:

*EDIT*

om man tittar på bilden så ser man på minikartan att det är ovanför motorstadion eller "oljestället" (eller vad fan det nu föreställer), i SF, tittar man också på bildens nedre del så ser man trädtoppar, och så är det ju också en massa rök på bilden och i UFO-baren utanför 69 finns det ju en karta i rummet där inne, och på kartan finns det ju som sagt; en massa prickar.... en av prickarna är väl i detta område, så det verkar som om "UFO"t har en färdrutt.... och dessutom är det ju inte en karta över hela SA utan över TR och lite av SF...

mycket interessant topic vill jag säja... hoppas ni orka läsa allt, det är lite "konstigheter" i sökandet efter UFOt... :ermm:

*EDIT 2*

kolla tidpunkten också, UFO måste ha lyft 15 sekunder (15 minuter) innan han kom nära.... ni som läser det här han ju jaga planet med Hydra om ni råkar vara i närheten av detta ställer runt denna tidpunkt...

Redigerad av valle-balle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Random222 på gtaforums.com postade denna bild:

http://img107.exs.cx/img107/8620/1426.jpg

hhmm...

Hmmmm, ball bild, jag tror att inte den är fejkad men jag tror att det inte är något UFO heller.

Den stjärnan ser jag varje kväll på San Andreas och på bilden ser det ut som ett flygplan åker precis framför stjärnan.

Så jag tror inte det är något kondstigt med den bilden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Leatherface,ufon tror jag finns i spelet, man kanske kan se det men det är mycket svårt. På ufon kartan är ett ställe markerat nere i vattnet, jag har visst hört nån sett ett spök skepp där, så kartan markerar nog inte bara ufon..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att folk ska behöva dra upp gamla trådar, men bilden är definitift inte fejk, har själv blivit förbiflugen av den där bollen..

och som nån sa att han verkar ha för mycket pengar är nog den knäppaste komentaren jag nånsin sett, jag har typ 10* så mycket pengar som på den bilden och det har jag fått genom att spela på hästar i spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att folk ska behöva dra upp gamla trådar, men bilden är definitift inte fejk, har själv blivit förbiflugen av den där bollen..

och som nån sa att han verkar ha för mycket pengar är nog den knäppaste komentaren jag nånsin sett, jag har typ 10* så mycket pengar som på den bilden och det har jag fått genom att spela på hästar i spelet

Precis som mickemannen sa är det så lätt att få mycket pengar , spela lite på hästar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...