Jump to content

Titta hit!


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Pojkar pojkar lugna er =)

Dessa UFOn är inte mer än dåligt gjorda flygplan som är tänkta att ses från marken. Man kan se de lite överallt. När man flyger upp till dom så är det endast ett lysande sken som åker väldigt snabbt med en liten röksvans efter sig. Bilden som någon av er postade är alltså inte fejkad.

Kan spela in nån gång när jag är upp i luften och flyger.

Någon som kan bevisa motsatsen? Det är i alla fall inte UFOn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pojkar pojkar lugna er =)

Dessa UFOn är inte mer än dåligt gjorda flygplan som är tänkta att ses från marken. Man kan se de lite överallt. När man flyger upp till dom så är det endast ett lysande sken som åker väldigt snabbt med en liten röksvans efter sig. Bilden som någon av er postade är alltså inte fejkad.

Kan spela in nån gång när jag är upp i luften och flyger.

Någon som kan bevisa motsatsen? Det är i alla fall inte UFOn.

UFO-mästaren har just talat.

Och det låter väldigt troligt.. W0rD

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg UFOt igår på min "spökjakt"!!!!!!!! :angry::ermm: , jag såg ett lyse på olika ställen och så såg jag den gå ner mot åkern där man snor en skördetröska under ett uppdrag! ni vet ju om myten att UFOn i verkligheten gör runda ringar på åkrar i USA.... lyckade ta ett foto på lyset som är på olika ställen varje natt och så lyckades jag nästan ta ett foto när det flög... en annan skum sak är att på UFO-baren (Lil' probe in) så finns det ju en karta i ett rum bakom disken, i rummet så finns tavlor med UFOn och skumma saker på. och på kartan så såg man under Mount Ch. att det fanns en skumm ö eller nåt i närheten av Angel Pines strand... den finns för övrigt inte på "vanliga" kartor eller så, utan bara på den kartan... har själv inte vågat flyga dit och kollat om det finns nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg UFOt igår på min "spökjakt"!!!!!!!!, jag  lyckade ta ett foto på lyset som är på olika ställen varje natt och så lyckades jag nästan ta ett foto när det flög...

en annan skum sak är att på UFO-baren (Lil' probe in) så såg man under Mount Ch. att det fanns en skumm ö eller nåt i närheten av Angel Pines strand... den finns för övrigt inte på "vanliga" kartor eller så, utan bara på den kartan...

har själv inte vågat flyga dit och kollat om det finns nåt...

Oj vilken tur du hade som såg ett ufo :angry:

Var tog du fotot då!? När det stod på marken!? :ermm:

Brr, förstår att du inte vågar flyga dit! Läskiga saker som pågår vid Angel Pines strand... :(

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg UFOt igår på min "spökjakt"!!!!!!!! :angry::ermm: , jag såg ett lyse på olika ställen och så såg jag den gå ner mot åkern där man snor en skördetröska under ett uppdrag! ni vet ju om myten att UFOn i verkligheten gör runda ringar på åkrar i USA.... lyckade ta ett foto på lyset som är på olika ställen varje natt och så lyckades jag nästan ta ett foto när det flög... en annan skum sak är att på UFO-baren (Lil' probe in) så finns det ju en karta i ett rum bakom disken, i rummet så finns tavlor med UFOn och skumma saker på. och på kartan så såg man under Mount Ch. att det fanns en skumm ö eller nåt i närheten av Angel Pines strand... den finns för övrigt inte på "vanliga" kartor eller så, utan bara på den kartan... har själv inte vågat flyga dit och kollat om det finns nåt...

Mycket troligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den där bilden en postede måste va fejk..

de e bara ta ett kort på ett flygande flygplan på natten och trycka till lite ljus med photoshop på flygplanet.. :o

jaja ni får tro va ni vill pöjkar ;) . Och håller med ja tror inte på nått förns ja har sett det eller fått en bra bild på det. ;)

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den där bilden en postede måste va fejk..

de e bara ta ett kort på ett flygande flygplan på natten och trycka till lite ljus med photoshop på flygplanet.. :)

jaja ni får tro va ni vill pöjkar ^_^ . Och håller med ja tror inte på nått förns ja har sett det eller fått en bra bild på det. ^_^

Det är äkta, däremot är det inte ett UFO. det är rockstars sätt att få himlen mer levande på natten genom ljussken som föreställer flygplan med tänd belysning från marken :o (Undrar hur många som sagt det nu?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är äkta, däremot är det inte ett UFO. det är rockstars sätt att få himlen mer levande på natten genom ljussken som föreställer flygplan med tänd belysning från marken ^_^ (Undrar hur många som sagt det nu?)

Haha typ tre men iaf ja har inte sätt nått så hehe :)

men ja har nått o se fram emot :o^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...