Arvid Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Någon som vet hur man gör egna uppdrag i GTA? Vad heter programmet och var kan man ladda ner det? Måste man ha förkunskaper inom programmering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Ja förkunskaper inom programmering är alltid bra Det finns ingen riktigt bra guide eller program (vad jag vet) för att göra uppdrag. Alla uppdrag ligger i filen "MISSION.INI" i GTA\GTADATA. Du får lista ut själv hur MISSION.INI fungerar, om du behöver koordinaterna för ett visst ställe använd "GTA Map Locator v.1.1". För att bara placera ut powerups och sånt så använd "GTAed2 Beta45". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Hur redigerar man English.fxt filen? Öppnade filen i Anteckningar men då dök det bara upp en massa konstiga tecken, inte vanlig text. ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 Jag hittade en liten MISSION.INI guide som kanske hjälper dig. Se den här: http://azz.gouranga.com/help_mission.html English.fxt filen kan öppnas med programmet GTA FXT Editor v.1.01 (1.38mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Var ligger koderna som fixar poliser, ambulanser och brandbilar? I kartfilen eller mission.ini? Vet någon något bra program för redigering av dessa koder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Jag kommer tyvärr inte ihåg vart dom koderna ligger, i guiden kanske det står något? Och nej, vad jag vet så finns det inget program... men det finns en ny guide ... vet inte om den är lika bra men den fins här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 fins här Hultenius du stava fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Hultenius du stava fel! De va hemskt va petig du e då!!! Du har nog stavat fel du me nån gång!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts